AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 Er det noen her inne som også føler på en veldig inneslutta og mutt følelse dagen etter en sosial begivenhet? Gjelder særlig ved feks hytteturer, overnattingsturer etc med en gjeng, og man er i sosial og godt humør første dagen, for så å bli veldig inneslutta og ha behov for å trekke seg unna dag to? Kan det være sosial angst? Anonymkode: db12e...292 0 Siter
RamonaK Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 Jeg blir sånn. Men det er fordi jeg blir veldig sliten psykisk. Lyd lys og mye folk gjør at systemet liksom går i overload. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her inne som også føler på en veldig inneslutta og mutt følelse dagen etter en sosial begivenhet? Gjelder særlig ved feks hytteturer, overnattingsturer etc med en gjeng, og man er i sosial og godt humør første dagen, for så å bli veldig inneslutta og ha behov for å trekke seg unna dag to? Kan det være sosial angst? Anonymkode: db12e...292 Ja, men jeg har aspergers. Anonymkode: 106be...e24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 Et vel helt naturlig det. Ikke noe sykelig ved det, men tvert om helt normalt. Anonymkode: 0d60a...cd0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et vel helt naturlig det. Ikke noe sykelig ved det, men tvert om helt normalt. Anonymkode: 0d60a...cd0 Joa mulig det, men enkelte klarer å ha stabilt stemningsleie uten å få den såkalte dippen.. Anonymkode: db12e...292 0 Siter
Glitter Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 Ja jeg blir også sånn. Prøver å skjule det da. Eller, hvis det er en nær venninne så holder jeg ut mer enn en dag, men sånn som da jeg var i rusbehandling så ble jeg jo helt kake, og dermed regelmessig veldig innesluttet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 Tåler toppen to timer med folk, etter det er jeg sliten i hode og kropp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her inne som også føler på en veldig inneslutta og mutt følelse dagen etter en sosial begivenhet? Gjelder særlig ved feks hytteturer, overnattingsturer etc med en gjeng, og man er i sosial og godt humør første dagen, for så å bli veldig inneslutta og ha behov for å trekke seg unna dag to? Kan det være sosial angst? Anonymkode: db12e...292 Om det kan være sosial angst? Eh, nei. Sosial angst er noe du har 'I' sosiale situasjoner. Ikke noe du får etterpå. Hadde du hatt sosial angst så hadde du mest sannsynlig syntes sånne sosiale begivenheter med gjenger av folk hadde vært alt for vanskelig så du hadde ikke gjort det, rett og slett. Anonymkode: f3684...06d 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det kan være sosial angst? Eh, nei. Sosial angst er noe du har 'I' sosiale situasjoner. Ikke noe du får etterpå. Hadde du hatt sosial angst så hadde du mest sannsynlig syntes sånne sosiale begivenheter med gjenger av folk hadde vært alt for vanskelig så du hadde ikke gjort det, rett og slett. Anonymkode: f3684...06d Det er vanlig å gruble etter en sosial situasjon når man har sosial angst (i dette tilfellet dagen etter). Så sosial angst har man etter min mening ikke bare «i» sosiale situasjoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 Akkurat nå, dolmio skrev: Det er vanlig å gruble etter en sosial situasjon når man har sosial angst (i dette tilfellet dagen etter). Så sosial angst har man etter min mening ikke bare «i» sosiale situasjoner. Ja man grubler i ettertid også, men dersom ts ikke merker noe 'i' den sosiale situasjonen så er det ikke sosial angst. Anonymkode: f3684...06d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 Skrevet 28. juni 2020 Jeg får den følelsen av å se naboer i gata. Er jeg sosial ellers kan jeg ligge strekk ut i flere dager etterpå. M.a.o. er jeg sjeldent sosial siden det ikke er verdt det. Anonymkode: 2a5da...b73 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.