Gå til innhold

Jeg er ekspert på noe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det jeg er ekspert på er å begrave vonde følelser dypt, dypt inni meg. Et talent for livet! Det er grunnen til at det går så bra med meg. Vel det må vel nevnes at medisiner er med på å legge et lokk over dem også. Men av og til skjer det at de dukker opp på rekke og rad og tar fullstendig overhånd. Men hjernen min er dyktig til å stappe dem tilbake i mørket igjen så det varer sjelden mer enn en dag eller to. Jeg lar det aldri gå utover noen andre. Jeg smiler og ler, men de velsignede barna mine ser det allikevel og gjør hva de kan for å muntre meg opp og hjelpe meg rent praktisk. Så lenge dette fungerer frem til jeg dør skal jeg være fornøyd. Det eneste problemet med denne strategien er at det er en del av meg selv som sjelden får komme frem. Hva hvis det er noe godt gjemt inne der et sted?

Det blir en imovane på meg i kveld. Regner med å våkne opp med mot i brystet og vett i pannen i morgen og møte verden med et smil. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Gondor skrev:

Og det jeg er ekspert på er å begrave vonde følelser dypt, dypt inni meg. Et talent for livet! Det er grunnen til at det går så bra med meg. Vel det må vel nevnes at medisiner er med på å legge et lokk over dem også. Men av og til skjer det at de dukker opp på rekke og rad og tar fullstendig overhånd. Men hjernen min er dyktig til å stappe dem tilbake i mørket igjen så det varer sjelden mer enn en dag eller to. Jeg lar det aldri gå utover noen andre. Jeg smiler og ler, men de velsignede barna mine ser det allikevel og gjør hva de kan for å muntre meg opp og hjelpe meg rent praktisk. Så lenge dette fungerer frem til jeg dør skal jeg være fornøyd. Det eneste problemet med denne strategien er at det er en del av meg selv som sjelden får komme frem. Hva hvis det er noe godt gjemt inne der et sted?

Det blir en imovane på meg i kveld. Regner med å våkne opp med mot i brystet og vett i pannen i morgen og møte verden med et smil. 

Jeg beundrer virkelig pågangsmotet ditt og den positive innstillingen du har 😀

Skrevet
3 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg beundrer virkelig pågangsmotet ditt og den positive innstillingen du har 😀

Prøver du å være morsom? Eller er du sarkastisk? Nå er jeg fryktelig usikker på hvor jeg har deg. 

Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Prøver du å være morsom? Eller er du sarkastisk? Nå er jeg fryktelig usikker på hvor jeg har deg. 

Nei jeg mente det veldig positivt. Mulig jeg har tolket deg på feil måte, men det er sånn du fremstår for meg. 

Skrevet
3 minutter siden, Gondor skrev:

Håper virkelig ikke jeg har sagt noe feil. For jeg mente det bare positivt. 

Skrevet
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Nei jeg mente det veldig positivt. Mulig jeg har tolket deg på feil måte, men det er sånn du fremstår for meg. 

Ok. Jeg er bare så fryktelig lei meg og tar vel alt opp i verste mening. Det er jo veldig hyggelig hvis jeg fremstår sånn for deg. Føler meg i grunnen ganske redd

Skrevet

Det er vel på tide å ta den sovepillen og avslutte denne dagen. God natt!

Skrevet
Akkurat nå, Gondor skrev:

Ok. Jeg er bare så fryktelig lei meg og tar vel alt opp i verste mening. Det er jo veldig hyggelig hvis jeg fremstår sånn for deg. Føler meg i grunnen ganske redd

Ok  , det er trist. Jeg håper virkelig du får sove godt og føler deg bedre i morgen ❤️

Skrevet

Stod opp tidlig og er i elendig humør, men har klart å handle og vaske trappeoppgangen. Må ta meg kraftig sammen for å få ting gjort. Skal snart farve håret. 

Skrevet

Det er vel en egenskap på både godt og vondt. Jeg var på den måten før, men for fire år siden hadde trykket inni meg blitt så stort at det ble fullt vulkanutbrudd, og sånn er det enda. Jeg gjemmer følelsene helt automatisk inni meg, fram til trykket blir for stort og et nytt utbrudd kommer. Finner ingen god måte å ventilere litt og litt slik at utbruddene ikke blir så store. Heldigvis er ikke utbruddene rettet mot noen rundt meg. Er kun meg selv jeg går løs på. 

Synd at du føler deg elendig i dag også, men jeg synes du framstår som sterk. Så det skal du ha. 

Blir fint å få farget håret da? :)

Skrevet
1 time siden, Gondor skrev:

Stod opp tidlig og er i elendig humør, men har klart å handle og vaske trappeoppgangen. Må ta meg kraftig sammen for å få ting gjort. Skal snart farve håret. 

Da har du fått gjort mer enn meg. Vær fornøyd med det du har fått gjort! Kanskje det holder for i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...