Gå til innhold

Føler meg krenket og lei meg😔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fionys skrev:

Trist at du føler deg krenket.

Hvorfor sa du at du ikke mente at dere skulle gjøre noe med det? Det virker som om det er veldig enkelt å få deg til å føle deg krenket. 

Neste time får du ta opp dette med din legen slik at dere får snakket om dette. Legen kan ikke vite at du føler det slik hvis du ikke sier noe.

Det går bra.

Jeg mente bare å si kort om hvordan de siste ukene har vært, men at det var en slags observasjon fra min side, og at vi kunne se det an. At det ikke var krise, eller noe. Det sa jeg. 
På dette blir jeg lett krenket, ja. Blir lett krenket av: 1: at noen legge stemmeleiet på en slik måte at jeg synes det likner slik en voksen snakket til et lite barn. 2: at det er snakk om at alle lider, hvis du skjønner. Ikke fordi at det er noen "konkurranse" om å ha det verst eller noe, men bare fordi det tar fra meg håp, på en måte. Sånn; alle lider, så det er normalt, og lets move on. Det er jo sant, for så vidt, men jeg overreagerer her, da. 3: Jeg takler nok ikke å føle at den psykiske smerten ikke blir respektert/akseptert, da, siden den tar såpass stor plass i meg. Men igjen, jeg kan feiltolke, misforstå etc. Jeg er bare veldig sensitiv her.

Ja, jeg får si i fra.

Anonymkode: af61c...1e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor velger du å kalle det krenket ?.  jeg ville sagt jeg ble såret .

Anonymkode: 8ae59...2c8

Synes det passet godt.

Definisjon på å krenke: Ydmyke, fornærme føle seg krenket. 

Anonymkode: af61c...1e1

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du føler det sånn. Fått sånne beskjeder jeg også. Alle har det vondt i blant, ting skjer, livet er ikke en dans på roser, det er bare å...  Har også fått beskjed om at problemene/reaksjonene mine er ute av proporsjoner. 

Jeg var fra før i tvil om jeg hadde grunn god nok til å motta psykiske helsetjenester, og hadde mange kvaler fordi jeg tok i mot. Etter sånne kommentarer har jeg blitt veldig fortvilet, gått inn i meg selv og noen ganger sluttet. Etter mange år en del til og fra, var det noen som skjønte at jeg har asperger. 

Anonymkode: aeef1...3ab

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...