Gå til innhold

Gave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd å FÅ gave av psykolog ved avslutning av terapien? 

Anonymkode: 04193...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd å FÅ gave av psykolog ved avslutning av terapien? 

Ja, men det var et ganske destruktivt forhold. Hva fikk du ? Hvis det er ok og spørre om. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, men det var et ganske destruktivt forhold. Hva fikk du ? Hvis det er ok og spørre om. 

Fikk en bok om en felles fascinasjon! :) jeg har truffet denne psykologen hver uke i over 5 år så det var en tårefylt avskjed. Syns det var veldig hyggelig, men har aldri opplevd det før, og ikke hørt om noen som har opplevd det samme heller.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk en bok om en felles fascinasjon! :) jeg har truffet denne psykologen hver uke i over 5 år så det var en tårefylt avskjed. Syns det var veldig hyggelig, men har aldri opplevd det før, og ikke hørt om noen som har opplevd det samme heller.

Synes også det var veldig hyggelig 😀

Skrevet

Jeg har en gang kjøpt en gave til en pasient på akuttposten. En asylsøker gikk rundt med en svær kniv som han brukte til å åpne emballasje til matvarer bl.a. hermetikkbokser. Det gjorde han på bussen, i byen og på torget. Det medførte en del styr, bl.a. akuttinnleggelse. Jeg kjøpte en hermetikk/boksåpner til han og skrev han ut. Vi så han aldri siden.

Skrevet

Det har jeg ikke opplevd nei, men jeg fikk gave fra de som fulgte meg opp i rusbehandlingen. Det var hyggelig. :)

AnonymBruker
Skrevet

ja . bok med et lengre dikt .

Anonymkode: e7b4e...ec7

Gjest Naana47
Skrevet
1 time siden, kupton skrev:

Jeg har en gang kjøpt en gave til en pasient på akuttposten. En asylsøker gikk rundt med en svær kniv som han brukte til å åpne emballasje til matvarer bl.a. hermetikkbokser. Det gjorde han på bussen, i byen og på torget. Det medførte en del styr, bl.a. akuttinnleggelse. Jeg kjøpte en hermetikk/boksåpner til han og skrev han ut. Vi så han aldri siden.

😂

AnonymBruker
Skrevet

Men da var det kanskje ikke helt bak mål likevel. Syns det var hyggelig, og savner han allerede. 

Worrisome Plenty
Skrevet

Jeg fikk en liten boks sjokolade da jeg avsluttet med psyk sykepleier jeg gikk hos i nesten 5år. Selv hadde jeg ikke med meg noe.

Dette var en sånn rimeligste variant, hadde neppe kostet mer enn 20 kroner tror det var 8 biter. Men jeg syntes det var veldig hyggelig gjort. 

FjellOgDalar
Skrevet
19 timer siden, kupton skrev:

I all vennskapelighet lo jeg godt av denne :) 

stjernestøv
Skrevet

Jeg fikk lys med noen fine ord på fra modum da vi reiste derfra, og en liten dikt bok med vise ord og en engel av miljøterapeuten min på dps. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var dette dps?

Anonymkode: eadeb...03a

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, kupton skrev:

Hvorfor kom han til psykiatrisk akuttmottak og ikke i arresten da?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kom han til psykiatrisk akuttmottak og ikke i arresten da?

Noen ganger er en i tvil, og personen blir sendt til vurdering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...