AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Noen som har opplevd å FÅ gave av psykolog ved avslutning av terapien? Anonymkode: 04193...31f 0 Siter
RamonaK Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd å FÅ gave av psykolog ved avslutning av terapien? Anonymkode: 04193...31f Ja, men det var et ganske destruktivt forhold. Hva fikk du ? Hvis det er ok og spørre om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 31 minutter siden, RamonaK skrev: Ja, men det var et ganske destruktivt forhold. Hva fikk du ? Hvis det er ok og spørre om. Fikk en bok om en felles fascinasjon! jeg har truffet denne psykologen hver uke i over 5 år så det var en tårefylt avskjed. Syns det var veldig hyggelig, men har aldri opplevd det før, og ikke hørt om noen som har opplevd det samme heller. Anonymkode: 04193...31f 0 Siter
RamonaK Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk en bok om en felles fascinasjon! jeg har truffet denne psykologen hver uke i over 5 år så det var en tårefylt avskjed. Syns det var veldig hyggelig, men har aldri opplevd det før, og ikke hørt om noen som har opplevd det samme heller. Anonymkode: 04193...31f Synes også det var veldig hyggelig 😀 0 Siter
kupton Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Jeg har en gang kjøpt en gave til en pasient på akuttposten. En asylsøker gikk rundt med en svær kniv som han brukte til å åpne emballasje til matvarer bl.a. hermetikkbokser. Det gjorde han på bussen, i byen og på torget. Det medførte en del styr, bl.a. akuttinnleggelse. Jeg kjøpte en hermetikk/boksåpner til han og skrev han ut. Vi så han aldri siden. 1 Siter
Glitter Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Det har jeg ikke opplevd nei, men jeg fikk gave fra de som fulgte meg opp i rusbehandlingen. Det var hyggelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 ja . bok med et lengre dikt . Anonymkode: e7b4e...ec7 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, kupton skrev: Jeg har en gang kjøpt en gave til en pasient på akuttposten. En asylsøker gikk rundt med en svær kniv som han brukte til å åpne emballasje til matvarer bl.a. hermetikkbokser. Det gjorde han på bussen, i byen og på torget. Det medførte en del styr, bl.a. akuttinnleggelse. Jeg kjøpte en hermetikk/boksåpner til han og skrev han ut. Vi så han aldri siden. 😂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2020 Skrevet 29. juni 2020 Men da var det kanskje ikke helt bak mål likevel. Syns det var hyggelig, og savner han allerede. Anonymkode: 04193...31f 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 30. juni 2020 Skrevet 30. juni 2020 Jeg fikk en liten boks sjokolade da jeg avsluttet med psyk sykepleier jeg gikk hos i nesten 5år. Selv hadde jeg ikke med meg noe. Dette var en sånn rimeligste variant, hadde neppe kostet mer enn 20 kroner tror det var 8 biter. Men jeg syntes det var veldig hyggelig gjort. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 30. juni 2020 Skrevet 30. juni 2020 19 timer siden, kupton skrev: Jeg har en gang kjøpt en gave til en pasient på akuttposten. En asylsøker gikk rundt med en svær kniv som han brukte til å åpne emballasje til matvarer bl.a. hermetikkbokser. Det gjorde han på bussen, i byen og på torget. Det medførte en del styr, bl.a. akuttinnleggelse. Jeg kjøpte en hermetikk/boksåpner til han og skrev han ut. Vi så han aldri siden. I all vennskapelighet lo jeg godt av denne 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. juni 2020 Skrevet 30. juni 2020 Jeg fikk lys med noen fine ord på fra modum da vi reiste derfra, og en liten dikt bok med vise ord og en engel av miljøterapeuten min på dps. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 Skrevet 30. juni 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk en bok om en felles fascinasjon! jeg har truffet denne psykologen hver uke i over 5 år så det var en tårefylt avskjed. Syns det var veldig hyggelig, men har aldri opplevd det før, og ikke hørt om noen som har opplevd det samme heller. Anonymkode: 04193...31f Var dette dps? Anonymkode: eadeb...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 Skrevet 30. juni 2020 20 timer siden, kupton skrev: Jeg har en gang kjøpt en gave til en pasient på akuttposten. En asylsøker gikk rundt med en svær kniv som han brukte til å åpne emballasje til matvarer bl.a. hermetikkbokser. Det gjorde han på bussen, i byen og på torget. Det medførte en del styr, bl.a. akuttinnleggelse. Jeg kjøpte en hermetikk/boksåpner til han og skrev han ut. Vi så han aldri siden. Hvorfor kom han til psykiatrisk akuttmottak og ikke i arresten da? Anonymkode: eadeb...03a 0 Siter
kupton Skrevet 30. juni 2020 Skrevet 30. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kom han til psykiatrisk akuttmottak og ikke i arresten da? Anonymkode: eadeb...03a Noen ganger er en i tvil, og personen blir sendt til vurdering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.