Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært ute på byen med venninner to dager på rad! Og i morgen skal jeg treffe den tredje. Jeg er helt utslitt! Men du verden for noen flotte damer de er! Jeg kjenner for øvrig ingen "normale" damer.  Alle er alenemødre og sliter psykisk og fysisk. Og hele tiden dukker det opp noe. Kampene utkjemper man alene. Så får man dra til sine psykiatere, psykologer, Modum eller andre nervesanatorium og få det ut. 

Men heter det ikke: som man reder ligger man? Eller: det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det?

Sorry. Er sur. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppfatter deg ikke som sur. Eller var du sarkastisk? 

Fint at du klarer å være sosial. Det er jo ikke alltid så lett når man sliter. 

Skrevet
1 minutt siden, Glitter skrev:

Jeg oppfatter deg ikke som sur. Eller var du sarkastisk? 

Fint at du klarer å være sosial. Det er jo ikke alltid så lett når man sliter. 

God kveld, Glitter! Det er mye dritt som har skjedd i dag så jeg er sarkastisk, ja. Og sur. Ja, man får være lykkelig over at man ikke har sosial angst! Jeg har i hvert fall delvis glede av folk rundt meg. 

Hvordan har du det i kveld? 

stjernestøv
Skrevet
4 timer siden, Gondor skrev:

Nå har jeg vært ute på byen med venninner to dager på rad! Og i morgen skal jeg treffe den tredje. Jeg er helt utslitt! Men du verden for noen flotte damer de er! Jeg kjenner for øvrig ingen "normale" damer.  Alle er alenemødre og sliter psykisk og fysisk. Og hele tiden dukker det opp noe. Kampene utkjemper man alene. Så får man dra til sine psykiatere, psykologer, Modum eller andre nervesanatorium og få det ut. 

Men heter det ikke: som man reder ligger man? Eller: det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det?

Sorry. Er sur. 

Syns det er flott at du greide å komme deg ut, ja det er visst problemer alle steder. 

Skrevet
10 timer siden, Gondor skrev:

Sorry. Er sur. 

Jeg forstår ikke innlegget ditt. Hvorfor er du sur? Er du sur for at du ikke har "normale" venninner? 

Skrevet

I går var jeg sur fordi livet er så urettferdig, men jeg sov av meg surheten så nå er jeg blid igjen. Jeg ville ikke byttet ut mine venninner for noen i verden og nei, jeg har ikke behov for å ha "normale" venninner. 

Jeg ser litt annerledes på verden i dag, ja.

Skrevet
11 timer siden, Gondor skrev:

God kveld, Glitter! Det er mye dritt som har skjedd i dag så jeg er sarkastisk, ja. Og sur. Ja, man får være lykkelig over at man ikke har sosial angst! Jeg har i hvert fall delvis glede av folk rundt meg. 

Hvordan har du det i kveld? 

Ah, da skjønner jeg. Ser du har det bedre i dag, og det er jo bra. :)

Jeg hadde en ganske bedriten kveld jeg også. Ikke så mye bedre i dag virker det som. Sånn er det visst bare for tiden. 

Skrevet
15 minutter siden, Glitter skrev:

Ah, da skjønner jeg. Ser du har det bedre i dag, og det er jo bra. :)

Jeg hadde en ganske bedriten kveld jeg også. Ikke så mye bedre i dag virker det som. Sånn er det visst bare for tiden. 

Det er ikke bestandig så lett. Håper du får det bedre utover dagen!

Skrevet
27 minutter siden, Gondor skrev:

Det er ikke bestandig så lett. Håper du får det bedre utover dagen!

Takk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...