AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 48 minutter siden, Bia_ skrev: Akkurat nå har det vært å presse meg det jeg klarer, gå rett kjelleren og så komme meg opp igjen og begynne alt på nytt. Tusen takk for svar Synes ikke det høres noe lurt ut. Jeg tror det kan være veldig vanskelig for mange å innse at "toget er gått" for enkelte ting. Jeg er ufør pga bipolar lidelse type 1 som har vært vanskelig å behandle skikkelig, m.m, men selv i dag håper jeg på å komme meg ut i ordinært arbeid igjen fordi "jeg er jo ikke syk"! "Jeg er jo helt normal som alle andre!" Men realiteten viser jo noe helt annet. Gang på gang, dessverre. Jeg tror at du kan bli enda sykere hvis du fortsetter slik du beskriver. Tror ikke at det er noe lurt å drive seg på den måten du gjør. Kanskje du bare må innse og godta at du ikke lenger er fullt på høyden, men i stedet bør roe ned litt og heller finne en slik balanse som Glitter mener. Det behøver ikke å være Alt eller Ingenting, men kanskje noe midt i mellom. (Og husk at det ikke er DIN skyld at du er syk). Anonymkode: b474b...807 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/455860-bipolar-og-stress/page/2/#findComment-3987384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bia_ Skrevet 17. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det høres noe lurt ut. Jeg tror det kan være veldig vanskelig for mange å innse at "toget er gått" for enkelte ting. Jeg er ufør pga bipolar lidelse type 1 som har vært vanskelig å behandle skikkelig, m.m, men selv i dag håper jeg på å komme meg ut i ordinært arbeid igjen fordi "jeg er jo ikke syk"! "Jeg er jo helt normal som alle andre!" Men realiteten viser jo noe helt annet. Gang på gang, dessverre. Jeg tror at du kan bli enda sykere hvis du fortsetter slik du beskriver. Tror ikke at det er noe lurt å drive seg på den måten du gjør. Kanskje du bare må innse og godta at du ikke lenger er fullt på høyden, men i stedet bør roe ned litt og heller finne en slik balanse som Glitter mener. Det behøver ikke å være Alt eller Ingenting, men kanskje noe midt i mellom. (Og husk at det ikke er DIN skyld at du er syk). Anonymkode: b474b...807 Det der har jeg sagt noen ganger selv. Jeg vil så gjerne jobbe og har jo klart det før og det gjør det så vanskelig å ikke forvente at det skal skje igjen. Men synes det er utrolig vanskelig å finne en balanse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/455860-bipolar-og-stress/page/2/#findComment-3987439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.