Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
48 minutter siden, Bia_ skrev:

Akkurat nå har det vært å presse meg det jeg klarer, gå rett kjelleren og så komme meg opp igjen og begynne alt på nytt.

Tusen takk for svar :)

Synes ikke det høres noe lurt ut. Jeg tror det kan være veldig vanskelig for mange å innse at "toget er gått" for enkelte ting.

Jeg er ufør pga bipolar lidelse type 1 som har vært vanskelig å behandle skikkelig, m.m, men selv i dag håper jeg på å komme meg ut i ordinært arbeid igjen fordi "jeg er jo ikke syk"! "Jeg er jo helt normal som alle andre!" Men realiteten viser jo noe helt annet. Gang på gang, dessverre. 

Jeg tror at du kan bli enda sykere hvis du fortsetter slik du beskriver. Tror ikke at det er noe lurt å drive seg på den måten du gjør. Kanskje du bare må innse og godta at du ikke lenger er fullt på høyden, men i stedet bør roe ned litt og heller finne en slik balanse som Glitter mener. Det behøver ikke å være Alt eller Ingenting, men kanskje noe midt i mellom. (Og husk at det ikke er DIN skyld at du er syk). 

Anonymkode: b474b...807

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det høres noe lurt ut. Jeg tror det kan være veldig vanskelig for mange å innse at "toget er gått" for enkelte ting.

Jeg er ufør pga bipolar lidelse type 1 som har vært vanskelig å behandle skikkelig, m.m, men selv i dag håper jeg på å komme meg ut i ordinært arbeid igjen fordi "jeg er jo ikke syk"! "Jeg er jo helt normal som alle andre!" Men realiteten viser jo noe helt annet. Gang på gang, dessverre. 

Jeg tror at du kan bli enda sykere hvis du fortsetter slik du beskriver. Tror ikke at det er noe lurt å drive seg på den måten du gjør. Kanskje du bare må innse og godta at du ikke lenger er fullt på høyden, men i stedet bør roe ned litt og heller finne en slik balanse som Glitter mener. Det behøver ikke å være Alt eller Ingenting, men kanskje noe midt i mellom. (Og husk at det ikke er DIN skyld at du er syk). 

Anonymkode: b474b...807

Det der har jeg sagt noen ganger selv. Jeg vil så gjerne jobbe og har jo klart det før og det gjør det så vanskelig å ikke forvente at det skal skje igjen. 

Men synes det er utrolig vanskelig å finne en balanse. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...