AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 Skrevet 28. juli 2020 Var idag i et prøverom i en butikk og fyfaen så stygg jeg ser ut i prøverommet. Stygg hud med røder flekker etter kviser overalt, porer og dratt i ansiktet. Nesa er for lang og spiss. Hvordan ser du ut i prøverom? Anonymkode: ecf13...2dc 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var idag i et prøverom i en butikk og fyfaen så stygg jeg ser ut i prøverommet. Stygg hud med røder flekker etter kviser overalt, porer og dratt i ansiktet. Nesa er for lang og spiss. Hvordan ser du ut i prøverom? Anonymkode: ecf13...2dc Man er vel heller utenfor normalen om man synes man ser bra ut i et prøverom Anonymkode: a37e4...b3d 0 Siter
Fru2020 Skrevet 28. juli 2020 Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var idag i et prøverom i en butikk og fyfaen så stygg jeg ser ut i prøverommet. Stygg hud med røder flekker etter kviser overalt, porer og dratt i ansiktet. Nesa er for lang og spiss. Hvordan ser du ut i prøverom? Anonymkode: ecf13...2dc Prøverom er noe dritt. Var hos frisøren på fredag og satt to timer og stirret på meg selv i speilet. Ikke noen dans på roser det heller..... 0 Siter
Gondor Skrevet 28. juli 2020 Skrevet 28. juli 2020 Prøverom er den store drepen, særlig når det er speil på alle bauer og kanter. Ikke stort bedre hos frisøren. Da kan man virkelig sitte å nyte seg selv i det grelle lyset. Jeg bruker et par dager på å komme meg over begge deler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.