AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 Da jeg var innlagt sist ble jeg litt betenkt. Jeg bruker 100 mg Seroquel depottabletter daglig, men de hadde glemt å bestille disse i mindre dose enn 150 mg. De delte depottabletten på 150 mg sånn at den totale dosen skulle tilsvare omtrent 100 mg og begrunnet det med at det var bedre å gjøre det sånn framfor at jeg ikke fikk medisinen i det hele tatt. Var dette riktig avgjørelse mtp at depottabletter ikke skal deles og også pga ujevn dose eller burde de f.eks ha gitt meg vanlige tabletter i samme dose, gitt meg depottabletten på 150 mg selv om dosen er høyere eller rett og slett latt være å gi meg medisin den dagen? Anonymkode: a8749...a50 0 Siter
kupton Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 Jeg ville nok gitt deg en vanlig tablett, men ingen stor sak. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 Skrevet 5. august 2020 4 timer siden, kupton skrev: Jeg ville nok gitt deg en vanlig tablett, men ingen stor sak. Takk for svar. Anonymkode: a8749...a50 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.