AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Det kan være aktuelt å søke meg inn på et opphold på Modum Bad pga PTSD. Jeg hører dessverre ikke til under Helse Sør-Øst, og lurer derfor på om noen vet noe om sannsynligheten for å få plass? Anonymkode: f0e8a...632 0 Siter
Fru2020 Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan være aktuelt å søke meg inn på et opphold på Modum Bad pga PTSD. Jeg hører dessverre ikke til under Helse Sør-Øst, og lurer derfor på om noen vet noe om sannsynligheten for å få plass? Anonymkode: f0e8a...632 Veldig liten vil jeg tro. Jeg heller ikke til i Helse Øst, og vi fikk beskjed i fjor om at de ikke tok inn pasienter fra andre steder i landet. Vi undersøkte også Viken i Nord, men der var det halvannet års ventetid. 0 Siter
Gulegul Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Hei! Sent svar, men Modum Bad tar imot pasienter fra hele Norge. Var innlagt på traumeavdelingen i sommer, og de hadde riktignok flere pasienter fra helse sør-øst så disse blir muligens prioritert mest (?) men iallefall tar de inn fra de andre regionene også. Det går jo tregere å komme inn nå da, på grunn av Korona får de ikke tatt inn like mange som vanlig så er nok lang kø nå.. 0 Siter
Maxlime Skrevet 22. desember 2020 Skrevet 22. desember 2020 Er det ikke slik at de nå kun tar imot pasienter med dissosiative lidelser og ikke PTSD? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.