AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 Skrevet 7. august 2020 Karriere - at man liker det man driver med, forsørger seg selv og får anerkjennelse. Sosiale - man at venner og et sosialt nettverk. Kjærlighet - kanskje den viktigste? Anonymkode: 44138...0a2 0 Siter
Stormwind Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 Tenker du at selv har mislyktes på disse tre arenaene da`? Man kan ha en jobb, om ikke en veldig høystatus jobb, så er det noe man får penger for å gjøre. Man kan ha noen venner, om ikke de er de kuleste i gata, så er det venner som er glad for å se deg. Å søke etter drømmedama/drømmemannen er det sikkert mange som gjør. Det gjelder vel å finne en man kan ha gode samtaler med først og fremst og som man liker å gjøre forskjellige ting sammen med. Kanskje det er bedre å spørre seg: I hvilken grad har jeg lyktes på disse tre områdene? Har jeg fått til noe, eller har jeg ikke fått til noen ting? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 Har mislykkes totalt på alle de arenaene selv. Aldri hatt kjæreste eller jobb og venner har jeg ikke. Anonymkode: e1396...e9a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 Skrevet 8. august 2020 3 timer siden, Stormwind skrev: Tenker du at selv har mislyktes på disse tre arenaene da`? Ja. 3 timer siden, Stormwind skrev: Man kan ha en jobb, om ikke en veldig høystatus jobb, så er det noe man får penger for å gjøre. Har ikke jobb. 3 timer siden, Stormwind skrev: Man kan ha noen venner, om ikke de er de kuleste i gata, så er det venner som er glad for å se deg. Har ingen venner. 3 timer siden, Stormwind skrev: Å søke etter drømmedama/drømmemannen er det sikkert mange som gjør. Det gjelder vel å finne en man kan ha gode samtaler med først og fremst og som man liker å gjøre forskjellige ting sammen med. Har ingen, aldri hatt. 3 timer siden, Stormwind skrev: Kanskje det er bedre å spørre seg: I hvilken grad har jeg lyktes på disse tre områdene? 100% på alle tre områdene. Anonymkode: 44138...0a2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.