Gå til innhold

Northug


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, kupton skrev:

Når en kjører såpass offensivt, må en være edru.

"såpass offensivt" 

Glitrende nytale for råkjøring.

Endret av E7H7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

har gjort det igjen. Nå rus på kokain. 

Fikk han så problemer etter at han la skia på hylla, eller har denne karen alltid vært en idiot?

Anonymkode: a6fce...4fc

Hva er galt med deg? 

Anonymkode: b21fd...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt usikker på om han var rusa. Han kom rett fra noe barneski-greier. Det kan hende han ble mistenkt for rus pga forhistorien.

Han tar råkjøringa seriøst, det skal han ha. Jaguar F-Type med 5.0L V8. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Grendel skrev:

Jeg blir litt usikker på om han var rusa. Han kom rett fra noe barneski-greier. Det kan hende han ble mistenkt for rus pga forhistorien.

Han tar råkjøringa seriøst, det skal han ha. Jaguar F-Type med 5.0L V8. Jaja. 

Hei

vanskelig holde seg i nærheten av fartsgrenser med sånne biler 😊 selv passer jeg på å slippe noen «råkjørere» forbi meg:-)

god taktikk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S

27 minutter siden, Grendel skrev:

Jeg blir litt usikker på om han var rusa. Han kom rett fra noe barneski-greier. Det kan hende han ble mistenkt for rus pga forhistorien.

Han tar råkjøringa seriøst, det skal han ha. Jaguar F-Type med 5.0L V8. Jaja. 

Selvfølgelig var han ruset. Etter blodprøver ransaket politiet boligen hans for å finne kokain og det fant de.

Anonymkode: 3ebab...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

S

Selvfølgelig var han ruset. Etter blodprøver ransaket politiet boligen hans for å finne kokain og det fant de.

Anonymkode: 3ebab...920

Det vet en ikke før svarene foreligger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Blodprøven

Politiet VET han var ruset, bare ikke hvor mye kokain han hadde i blodet. Det er det svaret de venter på for det har jo noe å si i forhold til straff.

Anonymkode: 3ebab...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Grendel skrev:

Jeg blir litt usikker på om han var rusa. Han kom rett fra noe barneski-greier. Det kan hende han ble mistenkt for rus pga forhistorien.

Han tar råkjøringa seriøst, det skal han ha. Jaguar F-Type med 5.0L V8. Jaja. 

Han ble vel rustestet pga hvordan han fremsto da han ble tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Han ble vel rustestet pga hvordan han fremsto da han ble tatt?

Ja, det var min første tanke, men så ble jeg litt i tvil. Jeg vet ikke hvorfor han ble testet, men det er kanskje en god idé å teste alle som kjører så fort. 

Vi får se hva som kommer frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist sak. Sånn en flott fyr, med alle muligheter på grunn av hva han har oppnådd før.  Tatt for andre gang, én gang kan tilgis. Nå går alt i grus.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Det er det vanskelig for meg som individ å uttale meg om. Du veit sikkert heller ikke hvordan alle spissborgere.

Vi kondisjonerte mener man skal følge loven.

Anonymkode: 73ecf...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Ekstra skrev:

Utrolig trist sak. Sånn en flott fyr, med alle muligheter på grunn av hva han har oppnådd før.  Tatt for andre gang, én gang kan tilgis. Nå går alt i grus.

Synes også dette er trist, særlig det at han viser så dårlig dømmekraft at han kjører i ruspåvirket tilstand (noe det vel er god grunn til å tro at han gjorde). Jeg håper imidlertid han får nye sjanser til å gjøre ting han er god på, ser ikke noe poeng i å fordømme ham (selv om jeg fordømmer kjøring i ruspåvirket tilstand). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Grendel skrev:

Ja, det var min første tanke, men så ble jeg litt i tvil. Jeg vet ikke hvorfor han ble testet, men det er kanskje en god idé å teste alle som kjører så fort. 

Vi får se hva som kommer frem. 

Han har jo hatt et dårlig rykte angående rus og det vet politiet. 

Anonymkode: 3ebab...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, frosken skrev:

Synes også dette er trist, særlig det at han viser så dårlig dømmekraft at han kjører i ruspåvirket tilstand (noe det vel er god grunn til å tro at han gjorde). Jeg håper imidlertid han får nye sjanser til å gjøre ting han er god på, ser ikke noe poeng i å fordømme ham (selv om jeg fordømmer kjøring i ruspåvirket tilstand). 

Ja, har tro på at han har mye å tilføre i skimiljøet, om han slipper til. Men for ham selv har han nok spolert mye, fremtiden kunne vært sikret gjennom diverse samarbeidsavtaler. Mye går vel fløyten nå. 
 

(Når alt dette er sagt håper jeg jo at det går bra med ham personlig også, at han ikke virkelig har et stoffproblem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
14 timer siden, Grendel skrev:

Det er stakkarslig rett og slett. Han er på vei til å bli en ny Matti Nykanen. (For unge lesere: En finsk superstjerne i hoppsporten som endte som alkoholiker og vrak) 

Matti Nykanen var den første jeg tenkte på. 

Dette er bare så trist . Jeg synes synd på han og håper han får den hjelpen han trenger for å komme seg ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
30 minutter siden, Ekstra skrev:

Ja, har tro på at han har mye å tilføre i skimiljøet, om han slipper til. Men for ham selv har han nok spolert mye, fremtiden kunne vært sikret gjennom diverse samarbeidsavtaler. Mye går vel fløyten nå. 
 

(Når alt dette er sagt håper jeg jo at det går bra med ham personlig også, at han ikke virkelig har et stoffproblem)

Jeg er redd han har et stoffproblem, når han kjører ruset rett fra barneskiskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble en tatt for å kjøre i 136 km/t i 60-sone. Det er faktisk mye mer risikabelt enn å kjøre i 168 km/t i 110-sone. Likevel blir det knapt nevnt i vg. Jeg er ganske sikker på at Northug ikke satte noen ny rekord på den strekningen han kjørte. Det skal være en oversiktlig vei før man får kjøre i 110 der. Hvorvidt han var ruspåvirket vet vi ingenting om. Politiet mistenker det, men de har ikke fått svar på blodprøver enda. 

Altså, jeg forsvarer ikke det han har gjort, men jeg tror han trenger hjelp til å få utløp for en spenningssøkende atferd på mer forsvarlige måter enn råkjøring og rus. Jeg tror ikke han gjør dette fordi han gir faen, men fordi han har et behov han ikke får dekket. Han bør straffes på lik linje som alle andre, men jeg tror ikke straffen vil hjelpe. Han trenger en erstatning for langrenn og konkurranser, noe som får igang adrenalinpumpa. Jeg liker ikke fyren engang, men nå begynner jeg å tenke at han muligens ikke har det så veldig bra med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei

vanskelig holde seg i nærheten av fartsgrenser med sånne biler 😊 selv passer jeg på å slippe noen «råkjørere» forbi meg:-)

god taktikk:-)

Dette er for alvorlig til å spøke med.

Anonymkode: 73ecf...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...