Gå til innhold

Hvem på dol

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg og, jeg betød ingenting derfor skulket jeg gym. Og ei jeg skulle overnatte hos ville la meg sove i skitne sengklær "Det er jo bare stjernestøv" sa hun ti moren sin. Det sitter igjen hvor lite jeg betyr. 

Det var atalt gjort.

Anonymkode: ba54e...903

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg og, jeg betød ingenting derfor skulket jeg gym. Og ei jeg skulle overnatte hos ville la meg sove i skitne sengklær "Det er jo bare stjernestøv" sa hun ti moren sin. Det sitter igjen hvor lite jeg betyr. 

Dette sliter jeg med også, og er en viktig årsak til at jeg sliter med mindreverdskomplekser.. skjønner deg så godt. Men vi må huske at det ikke skjer i nåtid ❤️

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg og, jeg betød ingenting derfor skulket jeg gym. Og ei jeg skulle overnatte hos ville la meg sove i skitne sengklær "Det er jo bare stjernestøv" sa hun ti moren sin. Det sitter igjen hvor lite jeg betyr

Jeg ville tatt det som et kompliment. Det er ikke så nøye når det er kjentfolk. 

38 minutter siden, dolmio skrev:

Dette sliter jeg med også, og er en viktig årsak til at jeg sliter med mindreverdskomplekser.. skjønner deg så godt. Men vi må huske at det ikke skjer i nåtid ❤️

Bare kom til å tenke alt mulig her en dag, har virkelig fått føle meg mindreverdig mye. Nei det er jo ikke nåtid ❤️

Annonse

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ble såret av det, og vet at hun ser på meg som mindreverdig i dag og. Ingen kontakt fordi jeg er et null. 

Som en enkeltepisode synes jeg ikke det med sengetøyet var så ille, men jeg skjønner at du ser det i sammenheng med andre ting.

Annonse

10 minutter siden, cilie skrev:

Det hadde vært gøy å møtes og gjette hvem som var hvem. 

Jeg ville gjerne kastet meg over en viss fagperson her inne med spm, men hadde selvfølgelig hatt dannelse nok til å la det være😅 

mugs-moomin-love-mug-by-arabia-1_768x.jp 

Anonymkode: ba54e...903

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville møtt Glitter🤗

Anonymkode: 9c2b2...c99

Hehe koselig det da. :) Men jeg er nok ikke så interessant. I samspill med andre i virkeligheten så sliter jeg en del mer enn jeg gjør på nett. Blir fort stille og innesluttet selv om det er det motsatte av hva jeg ønsker. 

1 time siden, Glitter skrev:

Hehe koselig det da. :) Men jeg er nok ikke så interessant. I samspill med andre i virkeligheten så sliter jeg en del mer enn jeg gjør på nett. Blir fort stille og innesluttet selv om det er det motsatte av hva jeg ønsker. 

Ok, men ville fremdeles møtt deg😊

Anonymkode: 9c2b2...c99

17 timer siden, Lillemus skrev:

Enig. Jeg bryr meg filla om ingen ville hatt meg med på middag (jeg regner ikke med det heller), men noen kan jo bli lei seg dersom andre blir nevnt om igjen og om igjen og de ikke blir nevnt en eneste gang.

Enig i det.  Jeg regner heller ikke med at noen ville hatt meg med på middag herfra. Men jeg bryr meg ikke om det helker.  Har ikke interesse av å være her inne for å møte noen. Er her kun for å lese innlegg / skrive i anonym forstand. Men jeg tror noen kan bli trist av å ikke bli nevnt i en slik tråd.  

Endret av Thebutterfly

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...