Gå til innhold

Ukas trening , ikke oppdatert i det siste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med treningen folkens? 

Jeg går til og fra jobb hver dag. Det er 5 km tilsammen.  Det er min trening om dagen. 

Anonymkode: d8cf6...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vær ganske tilfeldig. Den siste uken kun en joggetur på drøyt 10 km. Ukene før har det vært litt jogging og sykling til jobben.

Det har bare vært en tur til treningssenter også. Det skyldes at de jeg trente med har droppet ut av forskjellige grunner. Det er veldig tungt å motivere seg til å trene med vekter etc alene.

Jeg altså er ute av de faste rutinene jeg hadde før. Det har mye med med korona å gjøre. Det er ingen løp lenger å trene mot. Jeg har deltatt i to "virtuelle løp" hvor man melder inn tiden selv. Gym'en var stengt, og selv etter at den åpnet har jeg vært litt skeptisk pga smitte. Det virket ganske trygt da jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange måneder med å ligge på sofaen så er den fysiske formen helt elendig (har vært deprimert og hatt mye angst), men nå er jeg på god vei oppover.  Kommer til å bruke tid på opptreningen, for hvis jeg tar det for hardt så blir jeg bare liggende. Er i så dårlig form at jeg får smerter og krampe i spesielt det ene beinet når jeg går. Det er bare en ting å gjøre, komme meg ut og å være i bevegelse.

Den siste uka har jeg gått en liten tur hver dag. To dager med sammen med en og resten alene. Er spesielt glad for de turene jeg har greid å gå alene da angsten har stoppet meg tidligere i år. Har også vært to ganger i svømmehallen.  En gang på vannaerobikk og en gang svømt litt.

Er så glad for at jeg er igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...