Gå til innhold

Kan jeg klare meg på ca 4500 i måneden etter regninger er betalt??

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig igjen ca 8500 kr etter at regningene er betalt. Men jeg har begynt å spare opp en buffer for å trygge økonomien min.  Jeg tjente litt mer forrige måned så nå har jeg 7100 kr i buffer. Nå er det ny lønn over helgen, og jeg har regnet ut at jeg sitter igjen med 8500 etter regninger. Kan jeg klare å spare 4000 kr av de slik at bufferen kommer opp i 11 000 kr ? Er det mulig å leve på 4500 kr i måneden eller mindre? 

Anonymkode: 74401...335

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig igjen ca 8500 kr etter at regningene er betalt. Men jeg har begynt å spare opp en buffer for å trygge økonomien min.  Jeg tjente litt mer forrige måned så nå har jeg 7100 kr i buffer. Nå er det ny lønn over helgen, og jeg har regnet ut at jeg sitter igjen med 8500 etter regninger. Kan jeg klare å spare 4000 kr av de slik at bufferen kommer opp i 11 000 kr ? Er det mulig å leve på 4500 kr i måneden eller mindre? 

Hva skal dette dekke utover mat?

Anonymkode: 6c5fd...e89

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du best selv.  Jeg hadde ikke gjort det i lengden, men en måned eller to hadde gått an.

Anonymkode: 80bde...3d9

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du best selv.  Jeg hadde ikke gjort det i lengden, men en måned eller to hadde gått an.

Det er kun mat og ikke noe særlig annet jeg har å dekke. Er fristende å forsøke å presse litt på for å få kapitalen opp. Det går altså utover månedsbudsjettet. Jeg står ikke så fritt i hva jeg bruker penger på, det ville være godt å få bufferen til å stige til 20 000 kr innen slutten av desember.  

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun mat og ikke noe særlig annet jeg har å dekke. Er fristende å forsøke å presse litt på for å få kapitalen opp. Det går altså utover månedsbudsjettet. Jeg står ikke så fritt i hva jeg bruker penger på, det ville være godt å få bufferen til å stige til 20 000 kr innen slutten av desember.  

Det tror jeg du klarer.

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å leve på 4500 kr i måneden eller mindre? 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun mat og ikke noe særlig annet jeg har å dekke.

Det er ca. 1000 kr i uka og bør gå bra hvis du planlegger godt. Se hva du har i skapet og fryseren før du handler. 

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun mat og ikke noe særlig annet jeg har å dekke. Er fristende å forsøke å presse litt på for å få kapitalen opp. Det går altså utover månedsbudsjettet. 

Har du 4500 til hovedsaklig mat burde det gå som fot i hose. 

Anonymkode: 6c5fd...e89

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...