Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri eller andre usunne ting?

Anbefalte innlegg

På 3.10.2020 den 10.43, Kayia skrev:

Haha du er artig! 😃😂 Har alltid tenkt at du må ha fortært artikler om trening og kosthold med gaffel, du har liksom latt det som er dårlig nytt for deg bare prelle av 😂😂

Haha - tatt på kornet 😄 

Jaja, jeg blir aldri noen sylfide, når jeg prioriterer som jeg gjør, erkjenner det.

Men har det godt allikavel 🙂

Fortsetter under...

Må bare komme med min Fruktnøtterfaring: Jeg ysnes den er grusom! Husker at pappa kjøpte den i en periode da vi var små - han elsket den! Og jeg turde ikke is at jeg ikke likte den pga rosinene og de hele hasselnøttene 😞 Vekker dårlige minner. Sikkert 35 år siden jeg spiste den sist 😄 

Smakte Firkløver med appelsin og havsalt i helga - den var knallgod! Liker eller Dajm, og vanlig Firkløver, og den derre med det tyske navnet.

Foretrekker forøvrig lakris fremfor sjokolade, men melkesjokolade inntil kaffe på tur er deilig da! Liker ikke mørk sjokolade, så blir jeg tilbudt det, takker jeg høflig nei (selv om de fleste damer i alle fall, ikke kan fatte at jeg ikke liker det 😄 )

22 minutter siden, påskelilje skrev:

Foretrekker forøvrig lakris fremfor sjokolade, men melkesjokolade inntil kaffe på tur er deilig da! Liker ikke mørk sjokolade, så blir jeg tilbudt det, takker jeg høflig nei (selv om de fleste damer i alle fall, ikke kan fatte at jeg ikke liker det 😄 )

Jeg liker mørk sjokolade, men ikke for mørk, da blir det bitter og ikke god. Ren melkesjokolade helt uten noen form for fyll (nøtter, rosiner, peanøtter, karamell, whatever) er dørgende kjedelig. Jeg kjøper det aldri til meg selv og det er definitivt sistevalg og jeg skal forsyne meg fra en skål. Mokkasjokolade er godt, men ren melkesjokolade? Kjeeeedeliiiiig.... Kan dog funke på tur til å dyppe i varm te slik at jeg kan sutte i meg halvsmeltet sjokolade. :) 

3 timer siden, påskelilje skrev:

Haha - tatt på kornet 😄 

Jaja, jeg blir aldri noen sylfide, når jeg prioriterer som jeg gjør, erkjenner det.

Men har det godt allikavel 🙂

Jeg tror deg! Og jeg er veldig enig i at det er bedre å være glad og nyte mat og litt godis innimellom framfor å være skuffet på evig diett 😃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...