Gå til innhold

Donald har covid-19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
51 minutter siden, Ekstra skrev:

Ja, kanskje det bare er oppspinn at han er smittet; så snart isolasjonen er over er han tilbake for fullt og sier at han hadde HELT rett da han sa at korona bare er som en liten influensa og ingen ting å bekymre seg over :) 

Nettop ! 🙂

Jeg tror det kan være en ørliten mulighet for at det kan være fake news 😁

Hvis han virkelig har fått det håper jeg han blir syk nok til å skjønne hvor farlig denne sykdommen er, men jeg tror bare sånn passe på det. Det hadde bare vært Trump å "bli smittet", "overleve", stå fram som helten som beseiret selveste Covid-19, sanke drøssevis av sympatistemmer for meritten og vinne valget.  

Uff, unner selvfølgelig ingen Corona - uavhengig av politisk ståsted - men det jeg henger meg opp i, er vekt og risikosone... Er virkelig Trumps vekt i kategorien risikosone? Selv har jeg ikke tenkt at jeg har vært det... men jeg veier for mye nå, så om han er det, blir jeg mer redd viruset...

Annonse

7 timer siden, cilie skrev:

Er virkelig Trumps vekt i kategorien risikosone? 

Amerikanske nettsider påstår at han har BMI såvidt over 30.

7 timer siden, cilie skrev:

Selv har jeg ikke tenkt at jeg har vært det... men jeg veier for mye nå, så om han er det, blir jeg mer redd viruset...

Du er vel ikke 74 år, som er med på å gjøre ham til risikopasient?

Jeg mener jeg hørte i går at 4% i hans gruppe (kjønn, alder og muligens BMI medregnet) har dødd av Covid-19. Så det er ikke akkurat grunn til panikk for verken ham eller deg.

10 minutter siden, laban skrev:

Jeg mener jeg hørte i går at 4% i hans gruppe (kjønn, alder og muligens BMI medregnet) har dødd av Covid-19. Så det er ikke akkurat grunn til panikk for verken ham eller deg.

Det er sant. Utrolig hva som er offentlig i USA, men det sto om de siste legeundersøkelse. Han har tendenser til plakk i hjertet (ikke uvanlig i hans alder), men ellers ingen kjente sykdommer. Han virker frisk og energisk også. Det har ikke vært mye sykefravær på ham. 

Jeg leste også at han har 95% sjanse for å klare seg, men jeg synes 5% sjanse for å dø er mye. Det er alvorlig for en 74 åring uansett. 

Jeg tror jeg har 1% sjanse for å dø av korona, og er ikke helt komfortabel med det heller. Jeg vil helst slippe å snurre det "lykkehjulet". 

4 hours ago, laban said:

Det er fristende å tro at han har en del neandertalergener og derfor er ekstra utsatt...  

Men fra spøk til alvor. Han har kanskje det? Han har (før han ble oransje) en litt rødlett fargetone i hud og hår. 

Endret av tonie
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen av de alternative konspirasjonsteoretikerne tror det er fake news, at han egentlig bare trenger å holde seg gjemt/beskyttet siden det er rød oktober. Vet ikke hva rød oktober er jeg. 

Aner ikke hva rød oktober skal bety (bortsett fra at en film heter det), man antar disse konspirasjonsnissene mener det er da bloddrikkende sataniske demokrater jakter på sannhetssøkende og gudsfryktige republikanere med alt de har av våpen. 

Noe i den duren.  

Annonse

18 timer siden, stjernestøv skrev:

Noen av de alternative konspirasjonsteoretikerne tror det er fake news, at han egentlig bare trenger å holde seg gjemt/beskyttet siden det er rød oktober. Vet ikke hva rød oktober er jeg. 

Det er ikke bare alternative folk som spekulerer. Det er fornuftige folk jeg kjenner og i denne tråden som halvveis på tull spekulerer i om det er en bløff.

Det er også ganske spesielt at 40% av demokrater er glade for at Trump er smittet. Min første reaksjon var også "karma", så jeg er ikke noe bedre selv.

Det sier litt om hvor rar verden har blitt. Jeg føles at Biden og andre som ønsker god bedring uten skadefryd kommer best ut her. Bra at noen fortsatt klarer å være siviliserte selv om det glipper litt for meg. 

15 minutter siden, Grendel skrev:

Det er ikke bare alternative folk som spekulerer. Det er fornuftige folk jeg kjenner og i denne tråden som halvveis på tull spekulerer i om det er en bløff.

Det er også ganske spesielt at 40% av demokrater er glade for at Trump er smittet. Min første reaksjon var også "karma", så jeg er ikke noe bedre selv.

Det sier litt om hvor rar verden har blitt. Jeg føles at Biden og andre som ønsker god bedring uten skadefryd kommer best ut her. Bra at noen fortsatt klarer å være siviliserte selv om det glipper litt for meg. 

Jeg synes også at Biden og andre som oppfører seg slik det er vanlig når noen blir syke, kommer best ut av situasjonen. 

Er ikke veldig overraskende at Trump hetses nå, venstresiden er supersnille, så lenge du følger flokken og ikke avviker det minste fra vedtatte sannheter

Avviker du er du et monster som helst bør forsvinne fra kloden. Du blir du cancelled umiddelbart, selv for ting du sa for 30 år siden og ikke representerer den du er idag.

Venstresiden er en slags religiøs gruppe / kult, med zombier som følgere. Ingen stiller spørsmål til den Hellige Bok sine vedtatte sannheter

Sett utenfra er slikt veldig trist, når en ser ofrene for den religiøse kulten og hvordan de fleste er veldig gode folk

Hvordan de leder samfunnet ut i grøfta, som vil ramme de mest sårbare i samfunnet mest, som de tror de kjemper for.

På 2.10.2020 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker han har forstått han kommer til å tape valget. Nå har han noe han kan skylde på så han ikke taper ansikt.

Anonymkode: 8f11b...945

Blir mer og mer sannsynlig. Biden har nå på siste meningsmåling nesten dobblet forspranget.

https://www.nbcnews.com/politics/meet-the-press/biden-s-national-lead-over-trump-jumps-14-points-after-n1242018

Ifølge NBC News har demokratenes presidentkandidat Joe Bidens ledelse nær doblet seg siden tirsdagens debatt, og han leder nå med 14 prosentpoeng over sittende president Donald Trump. Ifølge kanalen hadde Biden en ledelse på 8 prosentpoeng før den mye omtalte debatten. Biden har nå 53 prosent av velgerne, mot Trumps 39 prosent.

Anonymkode: 8f11b...945

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...