Gå til innhold

Hater den forbanna aspergersen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ødelagte dritthjerne! Skulle ønske jeg aldri ble født. Kan jo ingenting av det de såkalte normale klarer. 

Anonymkode: d5829...d4c

Det er det mange "normale" som heller ikke kan. Mange "normale" (i dine øyne" klarer heller ikke "lykkes" 

Anonymkode: 9ab63...7cf

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Lol. Etterligning?

Nei, jeg bare forsøkte å si at det kanskje ikke alltid er så nyttig å måle seg etter "normalen", hva er normalen, hvem bestemmer den? Hva med å sammenligne seg med de som er mer like, har like forutsetninger. 

UtakknemligDiva
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg bare forsøkte å si at det kanskje ikke alltid er så nyttig å måle seg etter "normalen", hva er normalen, hvem bestemmer den? Hva med å sammenligne seg med de som er mer like, har like forutsetninger. 

Er det meg eller Ts du svarer? Jeg svarte ts

Annonse

UtakknemligDiva
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg har bedre forutsetninger enn normalen da? ;) da er det IKKE lov! Da vekker man janteloven. 
men jeg er ikke ts

10 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Er det meg eller Ts du svarer? Jeg svarte ts

unnskyld, det lignet så mye at jeg trodde det var deg.

10 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Hva om jeg har bedre forutsetninger enn normalen da? ;) da er det IKKE lov! Da vekker man janteloven. 
men jeg er ikke ts

janteloven gikk ut på dato på tidlig 2000 tall, ingenting å stresse med 😉

46 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg tror du etterligner meg

Du har helt rett i at det er en som liker å etterligne andres problemer her inne, men om det er ts skal være usagt. 

Jeg har vært utfor den personen (som kanskje ikke er ts) flere ganger hvor hen har laget tråder som etterligner min problematikk. Det er veldig ubehagelig, spesielt når jeg i tillegg har paranoide tendenser. Jeg føler jeg må ut å svare vedkommende, stille kontrollspørsmål og sånn bare for å få andre til å skjønne at det ikke er meg som har startet den tråden. Men nå kan det være det samme for meg for nå skriver jeg aller mest som anonym uansett. Problem solved. 

Anonymkode: 19984...972

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...