Lillemus Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du det hjelper? Jeg har dårlig erfaring med bønn. Hvor ofte ber du i så fall, føler du det er noen på mottakersiden? La oss holde tråden ren for sjikane av de religiøse, dette er ikke ment som en opptakt til det. Anonymkode: 929bc...d06 Jeg ber ikke til noen gud nei, men det hender jeg spør hjelperen (hjelperne) min om råd og hjelp. Ja, jeg er en sånn raring som tror vi har hjelper(e). 1 Siter
cathlin Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du det hjelper? Jeg har dårlig erfaring med bønn. Hvor ofte ber du i så fall, føler du det er noen på mottakersiden? La oss holde tråden ren for sjikane av de religiøse, dette er ikke ment som en opptakt til det. Anonymkode: 929bc...d06 Jeg har ikke bedt, jeg har jobbet. Per dags dato kan jeg ikke si hva som hadde lønt seg mest. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 5. oktober 2020 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg ber av og til, men tenker vel at det mest er en bønn til meg selv. Jeg tror at det at det vi tenker mye på, blir det mer av, på både godt og vondt. Så det blir en slags indre bønn med gode ønsker, som setter i gang tanker hos meg selv om hvordan et problem eller en bekymring kan løses. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.