Gå til innhold

Ang ung ufør.

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, slabbedask skrev:

Det er mulig at minstesats/ung uføre vil bli den samme, men før uførereformen i 2015 var grunnlaget for beregning av uføretrygd alt du hadde tjent fram til da, ikke de 3 beste av de 5 siste årene som nå.

Teller praksisplasser når det kommer til jobb? Og sommerjobb? Jeg tjente ikke mye da som ungdom men teller det? 

Fortsetter under...

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Min mann tror jeg får det jeg skal ha, han prøver å roe meg her. 

Det stemmer nok. I verste fall er det NAV som har gjort en feil. Du må neppe tilbakebetale noe, da du på ingen måte har oppgitt feil opplysninger eller annet. Slapp helt av. 

Anonymkode: bf208...7c5

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det stemmer nok. I verste fall er det NAV som har gjort en feil. Du må neppe tilbakebetale noe, da du på ingen måte har oppgitt feil opplysninger eller annet. Slapp helt av. 

Anonymkode: bf208...7c5

Ok. Tusen takk, phu! Tar på nervene det her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...