Gå til innhold

Liker min tidligere stebror

Anbefalte innlegg

Vi har ikke sett hverandre på flere år. Traff han såvidt i russetiden for 2 år siden. Vi har en felles lillebror og jeg har nå fått øynene opp for han. Vi småflørter litt. Vi er like gamle og merker kjemien er fin. Vi bodde under samme tak i 4år ca.. Da pappa og moren hans var kjærester. Er dette ulovlig og galt? Incest? Kvinne på 24

Anonymkode: 830f4...c46

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457289-liker-min-tidligere-stebror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke sett hverandre på flere år. Traff han såvidt i russetiden for 2 år siden. Vi har en felles lillebror og jeg har nå fått øynene opp for han. Vi småflørter litt. Vi er like gamle og merker kjemien er fin. Vi bodde under samme tak i 4år ca.. Da pappa og moren hans var kjærester. Er dette ulovlig og galt? Incest? Kvinne på 24

Anonymkode: 830f4...c46

Dette er ikke incest og ikke ulovlig, men kan skape litt forklaringsproblemer på senere tidspunkt, spesielt med tanke på at dere har en bror felles. 

Anonymkode: b1fc4...31a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...