Gå til innhold

Etter ultralyd hvis noen lurer.

Anbefalte innlegg

Hadde en del gallestener men det var ikke betent, han skulle sende resultatet til legen så skulle vi ta det derfra. Nå har jeg jo kontrollert det med maten så har ikke hatt anfall på en stund. Men han sa det fantes medisiner mot det også, så det er ikke sikkert det blir operasjon. Får høre hva legen sier. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457378-etter-ultralyd-hvis-noen-lurer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hadde en del gallestener men det var ikke betent, han skulle sende resultatet til legen så skulle vi ta det derfra. Nå har jeg jo kontrollert det med maten så har ikke hatt anfall på en stund. Men han sa det fantes medisiner mot det også, så det er ikke sikkert det blir operasjon. Får høre hva legen sier. 

Så bra at du har gjennomført og at det gikk bra! Og det at du har kontrollert maten godt de siste ukene har nok hjulpet skal du se. Du har vært kjempeflink! :D 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Godt du fikk det undersøkt og at det ikke var betent. Håper du og legen finner en god løsning for deg. Du har jo vært flink med maten og sett at det har hjulpet på smertene, så jeg håper at du greier deg uten operasjon. 

1 time siden, Lillemus skrev:

Så bra at du har gjennomført og at det gikk bra! Og det at du har kontrollert maten godt de siste ukene har nok hjulpet skal du se. Du har vært kjempeflink! :D 

Takk for det :D Er virkelig sliten nå, det har vært så mye i det siste. Har jo gått ned i vekt, han sa jeg måtte ikke gå for fort ned i vekt..da kunne det komme flere stener? Syns det hørtes rart ut. 

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk for det :D Er virkelig sliten nå, det har vært så mye i det siste. Har jo gått ned i vekt, han sa jeg måtte ikke gå for fort ned i vekt..da kunne det komme flere stener? Syns det hørtes rart ut. 

Jeg aner ikke, men han vet nok hva han snakker om. Er vel noe med utskillelse av stoffer i gallen eller noe sikkert.

42 minutter siden, emilie321 skrev:

Godt du fikk det undersøkt og at det ikke var betent. Håper du og legen finner en god løsning for deg. Du har jo vært flink med maten og sett at det har hjulpet på smertene, så jeg håper at du greier deg uten operasjon. 

Ja håper virkelig jeg slipper operasjon, bare tenker på julen med all mat da. Han sa det var høysesong for dem i julen, ba meg være forsiktig. Bare håper jeg kan få den medisinen mot det jeg, det gikk ikke vekk av seg selv sa han. 

Annonse

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det stemmer det med rask vektnedgang, det kan skape mer steiner. 

1 time siden, cilie skrev:

Det er veldig vanlig at slankeopererte får det har jeg hørt, så det er nok vanlig. Godt du fikk det sjekket og bra jobbet med inntaket 👏

Ok. Jeg er jo litt redd for å spise nå for jeg takler ikke de smertene. Jo takk for det :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...