Gå til innhold

Hvorfor får kvinner bare søte farger, evt et «søtt» design på klær?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Når jeg har lett etter jakker så har jakker for kvinner ofte sånne babyrosa, babyblå farger osv. Det her gjelder uteklær for det meste. Elsker fargene på herrejakker. 
Ser også på noen treningstights. Jeg elsker et spesielt mønster, MEN, ja.. det finnes for kvinner, men designeren MÅTTE ha på leopard mønster.. jeg liker leoparder men jeg synes ikke det hører hjemme på klær. På den mannlige tightsen er det bare dette mønsteret jeg liker, ikke leopard. Hvorfor skal kvinneklær alltid ha noe sånn småsøtt eller hva??

Fortsetter under...

Jeg har noen høner å plukke med de som lager sportstøy. Fargene er nesten like kjønnsdelte som i lekebutikken og barneavdelingen. Nei, jeg vil ikke ha alt i rosa og lilla, eller til nød en «feminin» blåfarge! Leopardtights er heller ikke det store. 

mvh drittlei

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Når jeg har lett etter jakker så har jakker for kvinner ofte sånne babyrosa, babyblå farger osv. Det her gjelder uteklær for det meste. Elsker fargene på herrejakker. 
Ser også på noen treningstights. Jeg elsker et spesielt mønster, MEN, ja.. det finnes for kvinner, men designeren MÅTTE ha på leopard mønster.. jeg liker leoparder men jeg synes ikke det hører hjemme på klær. På den mannlige tightsen er det bare dette mønsteret jeg liker, ikke leopard. Hvorfor skal kvinneklær alltid ha noe sånn småsøtt eller hva??

Gå i større nettbutikker, zalando, ellos osv. Større utvalg der

Anonymkode: 0a1f2...cb9

Jeg observerte dette i sin tid på barnetøy. Jeg ville aldri finne på å kle meg i noe "søtt", og jeg har hittil ikke opplevd akkurat det som et problem. Men jeg handler ofte ytterjakker og treningstøy i sportsbutikker. 

Derimot liker jeg ofte genserne i herreavdelingen best. Men jeg er nokså kjønnsløs, i hvert fall lite feminin.

Annonse

UtakknemligDiva
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gå i større nettbutikker, zalando, ellos osv. Større utvalg der

Anonymkode: 0a1f2...cb9

Jeg fant den perfekte tights! Akkurat slik jeg har villet ha, men designeren måtte lurte på leopard mønster -_- går det til helvete ikke an å bare ha noe litt nøytralt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...