Gå til innhold

Mandag er det trøgda!

Anbefalte innlegg

Med etterbetaling. 363 brutto pr måned siden mai. Så hos meg blir det 20331 i utbetaling. Årets 3dje største. Til vanlig vil det si 241 kroner mer for meg i måneden. Så der så der. Kan man vente noe mer med høyre i regjering?

Skal du ut å shoppe gammeldagse sukkertøy? Kamfer og kongen av Danmark? Er en iskald trygdekokka med sukker mer din greie?

Anonymkode: 2fdd6...b6e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457430-mandag-er-det-tr%C3%B8gda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok en diger trygde-kokka. Med sukker, selvfølgelig. Kanskje også et ekte Gullbrød. Om finansene holder.

Anonymkode: 1ffd5...888

Ikke maltdrops altså? Finnes det enda? Det var det beste av de gamle dropsene som pensjonister koste seg med før.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med etterbetaling. 363 brutto pr måned siden mai. Så hos meg blir det 20331 i utbetaling. Årets 3dje største. Til vanlig vil det si 241 kroner mer for meg i måneden. Så der så der. Kan man vente noe mer med høyre i regjering?

Skal du ut å shoppe gammeldagse sukkertøy? Kamfer og kongen av Danmark? Er en iskald trygdekokka med sukker mer din greie?

Er det ikke bedre å spare litt penger da? Så du jan gjøre ting so  er litt større enn å kjøpe godis? 

Anonymkode: f2452...2a7

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke maltdrops altså? Finnes det enda? Det var det beste av de gamle dropsene som pensjonister koste seg med før.

Maltdrops er litt kvalmende. Men polkagriser av den gamle sorten kan det hende det blir en pose av.

polkagriser | The Fly In Your Soup

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å spare litt penger da? Så du jan gjøre ting so  er litt større enn å kjøpe godis? 

Anonymkode: f2452...2a7

Jeg sparer hver måned. Høyre styrer, vi vet ikke hvor lenge vi får så bra trygd, så det lønner seg å sette av litt til trangere tider. Høyre og spesielt hun Lunde dama virker å ha det inn for oss trygdebeist. Jeg har en klunk med penger som jeg ikke tar av.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Maltdrops er litt kvalmende. Men polkagriser av den gamle sorten kan det hende det blir en pose av.

polkagriser | The Fly In Your Soup

Liker maltdrops bedre. Men jeg har ikke spist ett på i hvert fall 20 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...