Gå til innhold

7 uker til jul


 cilie

Anbefalte innlegg

Hvordan går det? 
 

Her gikk det ikke så bra som jeg tenkte for en uke siden... 💣: 3 dager med div usunt (det er bedre enn 7 med da😬) og 3 dager hvor jeg har «trent» med strikker, kettlebell og håndvekter. 

Dette hjelper nok ikke på, så her må det tyngre skyts til...

For å ikke gape over for mye, så er kommende ukes mål: Maks 2 «usunne dager» og mer kardiotrening. Jeg vil og bør egentlig starte opp igjen på treningssenter... men vet ikke om det er Corona-frykt eller latskap eller at jeg knapt har et inne-treningsplagg som passer som holder meg igjen...🤔 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det gått bra sånn matmessig, men ikke fått trent slik jeg burde. Har vært på vannaerobikk og gått litt to dager.

Er mye sulten og fysen. For å greie og holde ut, så har jeg sagt at det er greit å dra på butikken for å kjøpe snop. Må bare vente en time først. Dette har gjort at jeg har greid å la være å dra på butikken. Er veldig fornøyd med det nå. Skal på vekta i morgen tidlig, så da får jeg se om jeg kan juble😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 100 g denne uka. 🤣 Som forventet gikk jeg opp og ned noen ganger i forrige uke og i dag vister i alle fall vekta 100 g mindre enn forrige søndag og 1,2 kg ned fra starten. Har vært ganske flink med maten hele uke, litt smågodt til "Skal vi danse" i går, men det må være lov. :) Har lyktestolpejogget 3 ganger og i dag gikk vi 6 kms tur før frokost, bl.a. opp helvetesbakkene og det er jeg fornøyd med!

Denne kroppen er sånn at den tviholder på kiloene for plutselig å slippe en halvkilo over natten og så stå pal i et par uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk raskt ned 700 g da jeg startet på prosjektet mitt, som er fysisk arbeid i motsetning til kontorarbeid,  som jeg pleier å ha. Gikk litt opp mot helga. 

Har hatt vin torsdag og i dag, og øl fredag, sant lakris og chips i går. Ost og kjeks til vinen i kveld 😮 Gikk lang tur i går, i tillegg til mye gåing og ståing i uka.

Jaja, jeg har heldigvis to uker til med fysisk jobbing, så det skal nok bli litt reduksjon 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta og den var snill i dag.... - 1,3 kg på en uke.   Så da har jeg gått ned 9,6kg siden begynnelsen av juli. Har gått  ned totalt ca 22 kg fra det jeg veide for vel 7 år siden.  Er fornøyd med dette, selv om jeg gjerne skulle ha gått ned fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg skjønner at jeg er minst flink her i gruppen, ja 😬 Tommel opp for dere! Her kom jeg hjem fra jobb nå med en «eksplodert» strømpebukse... Hint hint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, cilie skrev:

Det er jo kjempebra!! Tenk så mange kg du er kvitt👏

Takk!    Ja, og det er godt. Så mye lettere å bevege seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, merida skrev:

Du er råflink! 

Tusen takk!   Utfordringen er jo at jeg får dårlige perioder hvor jeg bare stapper i meg. Da har jeg ingen selvkontroll og går da opp mye før jeg greier å ta tak igjen. Målet nå er å holde meg så stabil som mulig (og over tid) Da kan jeg forhåpentligvis greie å holde vekta stabil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Hmmm, jeg skjønner at jeg er minst flink her i gruppen, ja 😬 

Øy, tror det kan diskuteres 😮😅😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2020 den 16.09, påskelilje skrev:

Øy, tror det kan diskuteres 😮😅😮

 

4 timer siden, påskelilje skrev:

Veide meg i dag, og hadde gått ned 500 g siden tråden startet. Altså først ned 700 og så opp 200. Fornøyd med det! 

Vel, tror jeg «leder» fortsatt😅 - Bra jobbet av deg! Her er jeg fornøyd med å ligge i sengen sulten, selv om jeg egentlig ville kjøpt masse smågodt og vært oppe og fulgt valget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cilie skrev:

 

Vel, tror jeg «leder» fortsatt😅 - Bra jobbet av deg! Her er jeg fornøyd med å ligge i sengen sulten, selv om jeg egentlig ville kjøpt masse smågodt og vært oppe og fulgt valget. 

Jeg hadde SÅ lyst til å ta et glass vin (har akkurat ett glass igjen i flaska etter besøket på søndag), men klarte å motstå. Tok en kopp te i stedet, men så spiste jeg to store skiver brød med makrell i tomat. Pleier ikke spise kveldsmat,  så det var ikke planen. Ble nok litt for lite til middag. 

Valget frister ikke, men jeg har alltid lyst på lakris og gelegodteri.... Men nå skal jeg sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målet er å komme under 70 kg ved juletider. Nå veier jeg ca 71,5 kg så det burde være mulig. Jeg spiser så og si aldri snop eller potetslafs, men salter maten mer enn godt. Dessuten elsker jeg brød med et tykt lag smør, fet ost, sylte osv. Her har jeg et forbedringspotensiale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gondor skrev:

Målet er å komme under 70 kg ved juletider. Nå veier jeg ca 71,5 kg så det burde være mulig. Jeg spiser så og si aldri snop eller potetslafs, men salter maten mer enn godt. Dessuten elsker jeg brød med et tykt lag smør, fet ost, sylte osv. Her har jeg et forbedringspotensiale. 

Potetslafs?! 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...