Gå til innhold

Hvordan spore en sending?

Anbefalte innlegg

Samboer skulle sende tilbake en ruter som han brukte i hans forrige bolig, men jeg har klart å kaste pappesken med et uhell. Det står at den må ha et sporingsnummer for hvis ikke vil den bli retunert. Hva innebærer det ? . Kan posten lage et sporingsnummer?

Er det slik som det står her under i linken? Bare å fylle ut? Hvor mye vil en slik pakke koste?  Passet dårlig nå når jeg har lite penger denne måneden. Men regner med at det ikke blir så kjempedyrt.. 

https://sending.posten.no/sende/addresses

Anonymkode: 7f5a4...7a2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457744-hvordan-spore-en-sending/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samboer skulle sende tilbake en ruter som han brukte i hans forrige bolig, men jeg har klart å kaste pappesken med et uhell. Det står at den må ha et sporingsnummer for hvis ikke vil den bli retunert. Hva innebærer det ? . Kan posten lage et sporingsnummer?

Er det slik som det står her under i linken? Bare å fylle ut? Hvor mye vil en slik pakke koste?  Passet dårlig nå når jeg har lite penger denne måneden. Men regner med at det ikke blir så kjempedyrt.. 

https://sending.posten.no/sende/addresses

Ja, du fyller ut og bestiller adresselappen på nettet og får den på e-post og skriver den ut selv. Da koster det 149,-, om de på posten gjør det for deg blir det dyrere. Sporingsnummeret kommer på adresselappen. 

10 timer siden, Lillemus skrev:

Ja, du fyller ut og bestiller adresselappen på nettet og får den på e-post og skriver den ut selv. Da koster det 149,-, om de på posten gjør det for deg blir det dyrere. Sporingsnummeret kommer på adresselappen. 

Men må man skrive telefonnummer til mottaker for at den kan spores.... ? Det er nextgentel det er snakk om. 

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men må man skrive telefonnummer til mottaker for at den kan spores.... ? Det er nextgentel det er snakk om. 

Nei, pakken får et sporingsnummer i det du bestiller adresselappen, denne kan du ta bilde av og sende til mottaker. Mobilnr på pakken er kun for at mottaker skal kunne få beskjed på sms om at pakken er kommet og slippe å vente 5 dager ekstra på at det kommer en hentelapp i postkassen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...