Gå til innhold

Korona-spørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi på jobb (6 personer) skal ha julebord på restaurant. Jeg mener vi ikke bør gjøre det pga korona, men det blir vel som å banne i kirka om jeg tar det opp.. hva tenker dere? Vi jobber på sykehus. 

Anonymkode: f4ff9...d1d

Men det er vel ingen som tvinger deg til å være med på julebordet? Jeg har også meldt avbud til et arrangement på jobben nå, hva de andre mener om det bryr meg overhode ikke. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi på jobb (6 personer) skal ha julebord på restaurant. Jeg mener vi ikke bør gjøre det pga korona, men det blir vel som å banne i kirka om jeg tar det opp.. hva tenker dere? Vi jobber på sykehus. 

Når skal det være?   Akkurat nå så oppfordrer myndighetene til å være mest mulig hjemme og da burde det være grunn nok til å avlyse.

Ellers er jeg enig med AB over her. Følg dine grenser og med hevet hode. Jeg hadde avlyst hvis det var meg

Det er om 3 uker. Jeg og den andre har ikke noe vi skulle sagt. De andre mener vi er nærmest hysteriske. Det blir 900 kr med lite glede for min del - jeg har egentlig ikke råd heller, men jeg klarer ikke å stå i mot, de argumenterer med alt og baktaler de som går mot strømmen. Det er viktig å bidra til fellesskapet, og gjør man ikke det blir man baksnakker... 

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er om 3 uker. Jeg og den andre har ikke noe vi skulle sagt. De andre mener vi er nærmest hysteriske. Det blir 900 kr med lite glede for min del - jeg har egentlig ikke råd heller, men jeg klarer ikke å stå i mot, de argumenterer med alt og baktaler de som går mot strømmen. Det er viktig å bidra til fellesskapet, og gjør man ikke det blir man baksnakker... 

Så dere er to som ikke vil og fire som vil? Snakk med hun andre som ikke vil og bli enig om at dere trekker dere så får de andre bare gjøre som de vil.

Du har skrevet om miljøet på arbeidsplassen din tidligere, eller tar jeg feil nå? Høres ikke ut som et sunt og trivelig miljø akkurat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...