Gå til innhold

Gåturer denne uken


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg har gått mine turer denne uken også og det er inspirerende å oppleve at formkurven stiger. Jeg har en tendens til å heise skuldrene når det er kaldt og da får jeg vondt, så dette må jeg tenke bevisst på utover. Jeg har også begynt med et meget enkelt og kortvarig stretchingprogram som jeg også håper å få inn i blodet. For meg betyr det mye å være i god fysisk form.

Hvordan går det med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gondor skrev:

Jeg har gått mine turer denne uken også og det er inspirerende å oppleve at formkurven stiger. Jeg har en tendens til å heise skuldrene når det er kaldt og da får jeg vondt, så dette må jeg tenke bevisst på utover. Jeg har også begynt med et meget enkelt og kortvarig stretchingprogram som jeg også håper å få inn i blodet. For meg betyr det mye å være i god fysisk form.

Hvordan går det med dere?

 

Mandag: 3 km lyktestolpejogg

Fredag: 3 km lyktestolpejogg (beina var tunge!)

Lørdag: 3 km gange, til og fra butikken

Søndag: 4 km gange, opp helvetesbakkene

Burde tatt en tur onsdag morgen før seinvakta, men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gondor skrev:

Så flott! Da har du fått trent mye denne uken. Vi får stå på neste uke også.

Ny uke - nye muligheter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet mer fysisk enn vanlig denne uka. I tillegg har jeg gått tur torsdag,  lørdag og søndag.  Ikke veldig langt, men deilig å komme seg ut i skogen og bevege meg. Fornøyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er i fritt fall. Jeg tok en joggetur i dag bare for å gjort én eneste ting denne uka. Det er jeg glad for. Sist uke var det én fottur i lett terreng. Uka før der igjen var det kun én kort og rolig joggetur. Treningsmengden er ned på 1/3 av en god periode, og det både føles og vises. Jeg har ingen mål å trene mot lenger, og han jeg trente styrke med har droppet helt ut. Jeg har vært noen få ganger og trent alene, men det er fryktelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...