Gå til innhold

Synes utviklinga er så teit!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
9 minutter siden, antidot skrev:

Hvilken søknadsprosess? Jobb, eller?

Ja. Noe så tungvint!!! Det er ikke det samme å snakke i et kamera. I tillegg så skriver du om deg selv og. Så skal du ta video for å si det same?!

3 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja. Noe så tungvint!!! Det er ikke det samme å snakke i et kamera. I tillegg så skriver du om deg selv og. Så skal du ta video for å si det same?!

Er glad jeg er trygda.

Anonymkode: 787b2...016

3 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Det var litt teit ja, har hørt om å sende med bilde men ikke film 😮 

UtakknemligDiva
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det var litt teit ja, har hørt om å sende med bilde men ikke film 😮 

Jammen hvor feil er det mulig å være skapt? Sjenanse, tilbaketrukkethet osv har aldri vært positivt for meg, og jeg har ikke så mye sjenanse som da jeg var barn men prestasjonsnivået øker jo i takt med min selvsikkerhet... og det utvikler seg negativt for meg. Kan ikke ting for pokker bare være som det er? I stedet for å logge inn på en jævla app, lage en profil og også sende en video -_-

Annonse

3 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Enig i det. Første gang jeg hører om denne måten å søke på, får håpe det ikke blir vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...