Gå til innhold

5 uker til jul...


emilie321

Anbefalte innlegg

5 uker igjen, det går fort. Den siste uka har vært bra sånn matmessig og har gått ned nesten 1 kg, enda jeg skeiet litt ut på lørdagen.   Fra begynnelsen av juli har jeg gått ned 10,5 kg og merker det godt på klærne.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta spretter opp og ned i løpet av uka, og de to siste dagene har det vært opp - så nå ligger jeg på 77,3 kilo - altså 300 g mer enn da vi begynte dette prosjektet 😮 Men jeg var en kilo under det i midten av uka.... 

Vel - det har ikke blitt slanking på meg - jeg prøver å ikke spise så mye, men jeg skeier ut med litt godteri nå og da (kjøper av og til salte padder eller noe annet lakris når jeg handler mat), og så har vi som regel ostepop eller chips i helga. Og så var vi på besøk hos naboen på lørdag kveld, og da ble det MYE vin 😄 Men jeg synes ikke jeg spiser så himla mye, så det er nok de ekstra kaloriene i vinen og chipsen som gjør at jeg ikke går ned.

I dag syklet jeg til jobb, etter 3 ukers pause pga et prosjekt på jobb som krevde bil. Herlig å sykle igjen, selv om det regnet og var stokk mørkt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

5 uker igjen, det går fort. Den siste uka har vært bra sånn matmessig og har gått ned nesten 1 kg, enda jeg skeiet litt ut på lørdagen.   Fra begynnelsen av juli har jeg gått ned 10,5 kg og merker det godt på klærne.

Hvordan går det med dere andre?

Jeg er storfornøyd med -1,8 kg. :) Har vært flink i matveien, litt ekstra kos blir det i helgen, men jeg gidder ikke være så streng at jeg ikke kan unne meg noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, merida skrev:

Dere er flinke :) 
98 kg - ned 21 kg på 15 uker. Minus 2,5 kg siste uka. Håper å være på 95 innen jul. Målet er 85.

Du har jo vært kjempe flink 👏 

Målet mitt er et sted mellom 75 og 80. For 6-7 år siden gikk jeg ned litt over 40 kg og veide da 78. Var veldig fornøyd da. Så mye mer gøy å kjøpe klær og alt var mye lettere. Så jeg vet at det går an å komme seg dit. Vi må bare ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, merida skrev:

Det du har gjort står det stor respekt av, Emilie 😃👌 vi må ikke gi opp nei, vi skal klare dette sammen ;) 

Takk😊

Ja, det er faktisk lettere når en ikke er alene om det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her varierer vekten med en kilo opp eller ned, men fikk to nydelige kjoler i størrelse large av venninnen min i går, så julen er reddet. Nå venter jeg på slankepillene mine, som helt sikkert ikke kommer til å fungere, men det blir sikkert en kulinarisk opplevelse å ta dem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gondor skrev:

Nå venter jeg på slankepillene mine, som helt sikkert ikke kommer til å fungere, men det blir sikkert en kulinarisk opplevelse å ta dem uansett.

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å gå ned 1 kg 😃 Har ganske mange kg til å gå ned, men er i alle fall en begynnelse. Tenker også på å begynne å trene og prøve å være ennå sunnere med tanke på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, antidot skrev:

Har klart å gå ned 1 kg 😃 Har ganske mange kg til å gå ned, men er i alle fall en begynnelse. Tenker også på å begynne å trene og prøve å være ennå sunnere med tanke på mat.

Så bra😊 Da er du igang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, emilie321 skrev:

Så bra😊 Da er du igang😊

Ja, glad for at jeg endelig har begynt å gå ned ☺️ Vekten har stått stille en stund nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 0,3 kg den siste uka, men synes ikke det står i forhold til innsatsen.  Vet jo at det går i rykk og napp. Så hvis innsatsen er like bra den kommende uka, så vil kanskje vektnedgangen bli mer da. Uansett så finnes det ikke noe lettvinte løsninger, så jeg må bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...