Gå til innhold

Hadde du gått inn i et forhold med noen som bodde langt vekk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du startet et forhold med noen som bodde typ 130mil unna? Eller ville det blitt alt for vanskelig? 

Anonymkode: 3bcca...f6a

Det hadde jeg så klart om det var riktig person. Deretter hadde jeg vurdert om det var mulig å endre bosted for en av oss, evt møtes på midten. 

Anonymkode: d1880...eb1

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du startet et forhold med noen som bodde typ 130mil unna? Eller ville det blitt alt for vanskelig? 

Vanskelig å si - er man forelsket så takler man jo så mye. :) Men 130 mil er langt og det blir jo kostbart (og tidkrevende med mindre begge bor i nærheten av en flyplass) å treffes ofte.

UtakknemligDiva
2 timer siden, Lillemus skrev:

Vanskelig å si - er man forelsket så takler man jo så mye. :) Men 130 mil er langt og det blir jo kostbart (og tidkrevende med mindre begge bor i nærheten av en flyplass) å treffes ofte.

Huff, får angst. Vi hindres sånn av penger. Treffer ditt livs kjærlighet men «jeg har ikke råd å være sammen med deg» liksom. 

På 17.11.2020 den 22.07, Lillemus skrev:

Vi bor begge mellom 1 og 2 timer fra en flyplass. Usikker om dette er noe jeg vil gå inn for 😔

Annonse

Som ung gjenopptok jeg et kjæresteforhold til en jeg hadde vært sammen med da vi bodde på hvert vårt sted, men som mens det var slutt hadde flyttet langt unna (ca 30 mil). Det gikk ikke særlig bra, men det var absolutt flere grunner til det enn avstanden. Hadde forholdet vært liv laga, ville jeg den gangen vært villig til å flytte på meg.

Da jeg som godt voksen ble skilt, var det imidlertid helt uaktuelt å skulle innlede et forhold til en som bodde langt unna. Jeg ønsker virkelig ikke å bosette meg på en annen kant av landet nå, og jeg ville vegret meg for å forvente det samme fra en partner.

Nei, det ville jeg ikke. Flyttet 8 mil en gang. Og det var langt nok, for langt egentlig. Når man er i 40 årene begynner man å få noen plikter i forhold til foreldre. Så jeg er glad denne flyttingen var i 20 åra. Kunne aldri tenkt meg det stedet igjen. Mistrivdes, unntatt kjærlighetsmessig.

Anonymkode: 338c9...8ca

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...