Gå til innhold

Er det rett og slett umulig å få vekk fakter fra da man var barn eller?!?!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg har like høye skuldre som han på den gjeldsannonsen/reklamen. Så et bilde av meg som 10 år gammel og de var slik da og!! Skuldrene var virkelig høyt!!! Helvetes irriterende at man ikke kan forandre seg :( hele livet ser man liksom frem til å bli noe bedre men så er det så kjedelig som at man er faktisk noenlunde lik hele livet..

Fortsetter under...

16 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg har like høye skuldre som han på den gjeldsannonsen/reklamen. Så et bilde av meg som 10 år gammel og de var slik da og!! Skuldrene var virkelig høyt!!! Helvetes irriterende at man ikke kan forandre seg :( hele livet ser man liksom frem til å bli noe bedre men så er det så kjedelig som at man er faktisk noenlunde lik hele livet..

Du får prøve å være bevisst på at du ikke skal ha skuldrene så høyt da, annet er det vel ikke å gjøre med akkurat slike ting. :) 

UtakknemligDiva
27 minutter siden, Lillemus skrev:

Du får prøve å være bevisst på at du ikke skal ha skuldrene så høyt da, annet er det vel ikke å gjøre med akkurat slike ting. :) 

Ja men det er tilbake så fort man ikke tenker over det. Hvorfor kan man ikke bare være mer elegant? Som Asperger skal man visst være så feil/snål som mulig

10 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja men det er tilbake så fort man ikke tenker over det. Hvorfor kan man ikke bare være mer elegant? Som Asperger skal man visst være så feil/snål som mulig

Jeg har ikke asperger, men elegant er jeg definitivt ikke! 🤣 Tror nok ikke det har noe med diagnosen å gjøre.

Annonse

UtakknemligDiva
3 minutter siden, Marye skrev:

Fakter er genetisk

halvsøsteren min har nøyaktig samme fakter som meg når vi blir tatt bilde av

Ja men jeg vil ikke ha!!!!! INGENTING positivt her altså bortsett fra fint utseende og godt immunforsvar. Er det mulig å få utdelt så bipolare kort? Ingen andre trekk er bra. Asperger, introvert, tenkende/drømmende, urealistisk, deprimert, negativ, skoledum, stiv i bevegelsene..... folk pådrar seg hjerneskader. Da forandrer de seg. Finnes det ingenting som kan forandre en til noe bedre?

6 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja men jeg vil ikke ha!!!!! INGENTING positivt her altså bortsett fra fint utseende og godt immunforsvar. Er det mulig å få utdelt så bipolare kort? Ingen andre trekk er bra. Asperger, introvert, tenkende/drømmende, urealistisk, deprimert, negativ, skoledum, stiv i bevegelsene..... folk pådrar seg hjerneskader. Da forandrer de seg. Finnes det ingenting som kan forandre en til noe bedre?

Du virker traumatisert pga diagnosen din

UtakknemligDiva
1 time siden, Ekstra skrev:

Trener du? Styrketrening av rygg og tøying hjelper på riktig holdning.

Ja :) men hindrer ikke bevegelsene 😕 er ikke bøyd, skuldrene går opp bare

Annonse

13 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Ja :) men hindrer ikke bevegelsene 😕 er ikke bøyd, skuldrene går opp bare

Det er da mye finere at skuldrene går litt opp enn at de henger som to sekker ned, uten egentlig noen markant overgang mellom nakke og skuldre. Hvis de er høye fordi du er anspent, er det jo så klart ikke bra, men hvis de er sånn naturlig, ser jeg virkelig ikke problemet. Og nei, du kan ikke skylde på asperger for hvordan kroppen din ser ut. Hva får deg til å tro at asperger påvirker utseende? 

Sånn jeg ser det, har du to muligheter. Den ene er litt mer krevende, men vil på sikt gi resultater. Den andre er ikke krevende, men vil heller ikke gi resultater. Du kan enten begynne å gjøre noe med alt det du ikke er fornøyd med. Det krever at du endrer tankegangen din og at du må jobbe med deg selv. Ellerså kan du fortsette å være sur og innbille deg selv at alt er pga den jævla aspergeren. Det gjør på en måte at du slipper ta ansvar for noe som helst, for til og med skuldrene dine skyldes jo asperger. Det er den mest behagelige/trygge måten, for der er det ikke mulig å feile. Du trenger liksom aldri reise deg opp igjen, samme hvor langt du faller. Men du vil aldri klare å få det bra på den måten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...