Gå til innhold

Vil strikke men som vanlig har ikke butikkene det jeg er på jakt etter.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha garn som ser ut som snø og er pelsaktig. Men det eksisterer ikke. Noen som vet hvor finne? 

Anonymkode: b0cf6...5d5

Ser ut som snø? Mener du fargen? 

Anonymkode: b6c9a...9f3

UtakknemligDiva
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som snø? Mener du fargen? 

Anonymkode: b6c9a...9f3

Ja, hvitt og litt sånn glitter. Har en slik genser men jeg var 10 år da.. er da ikke å finne igjen. 

Annonse

UtakknemligDiva
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Takk jeg så på begge, ene var fint, men det er ikke glitter og så ser man ikke om det er helt hvitt eller om det er slik egghvit. Er veldig typisk at det ser ekstra hvitt ut på bilde men så kommer det et med stygg hvitfarge

For ca. 20 år siden var det veldig populært å strikke i slikt garn og alle garnbutikker hadde slikt garn. Det varte noen år før garnet mer eller mindre forsvant fra butikkene. Det er et meget brannfarlig garn fikk jeg erfare.

UtakknemligDiva
2 minutter siden, Fionys skrev:

For ca. 20 år siden var det veldig populært å strikke i slikt garn og alle garnbutikker hadde slikt garn. Det varte noen år før garnet mer eller mindre forsvant fra butikkene. Det er et meget brannfarlig garn fikk jeg erfare.

Jaha? Typisk. Det jeg vil ha er mindre populært, ingen har funnet det opp eller det er farlig -_- 

2 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jaha? Typisk. Det jeg vil ha er mindre populært, ingen har funnet det opp eller det er farlig -_- 

Du får sikkert ta i slikt garn, men sikkert ikke fargen du ønsker. Kanskje du kan kjøpe et hvitt garn og gull eller sølvtråd.

UtakknemligDiva
9 minutter siden, Fionys skrev:

Du får sikkert ta i slikt garn, men sikkert ikke fargen du ønsker. Kanskje du kan kjøpe et hvitt garn og gull eller sølvtråd.

Nei, jeg vil ha hvitt, med litt glitter. Som ser ut som snø, men det ene jeg vil ha er såklart ikke å få tak i. 

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Nei, jeg vil ha hvitt, med litt glitter. Som ser ut som snø, men det ene jeg vil ha er såklart ikke å få tak i. 

Så får du tilpasse deg da, og justere litt på krava. Kan ikke alltid få det en vil ha.

Anonymkode: e2515...d78

Annonse

UtakknemligDiva
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så får du tilpasse deg da, og justere litt på krava. Kan ikke alltid få det en vil ha.

Anonymkode: e2515...d78

Jeg vet det! Men det har eksistert og det eksisterer så mye stygt!! Det jeg vil ha derimot. Da gidder jeg ikke strikke.

15 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Takk jeg så på begge, ene var fint, men det er ikke glitter og så ser man ikke om det er helt hvitt eller om det er slik egghvit. Er veldig typisk at det ser ekstra hvitt ut på bilde men så kommer det et med stygg hvitfarge

Dette da:

https://www.garnhandleriet.no/butikk/garn/sandnesgarn/funny-sandnesgarn/

UtakknemligDiva
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Takk, men det er feil stoff. Dette er tynt. Men takk for at du tok deg tid. Det jeg er ute etter finnes nok ikke lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...