Gå til innhold

Menn eldes så dårlig


Gjest Hjerneskada

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerneskada

Sveiper på tinder og prøver å finne en kjæreste, men alle ser jo faen meg eldgamle ut jo selv i 20åra. En 28åring er skalla i halve hue allerede. Og de fleste er overvektige og har dårlig hud fordi de gidder ikke ta vare på seg selv. Er jo seriøst umulig å finne en man tenner på når alle eldes så fort. Mye lettere for menn å finne pene damer enn for kvinner å finne brae menn. Jeg tenner ikke på skalla menn i 20årene eller de med viker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Sveiper på tinder og prøver å finne en kjæreste, men alle ser jo faen meg eldgamle ut jo selv i 20åra. En 28åring er skalla i halve hue allerede. Og de fleste er overvektige og har dårlig hud fordi de gidder ikke ta vare på seg selv. Er jo seriøst umulig å finne en man tenner på når alle eldes så fort. Mye lettere for menn å finne pene damer enn for kvinner å finne brae menn. Jeg tenner ikke på skalla menn i 20årene eller de med viker. 

Du får bytte fil da.

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Bitter for at du synes du eldes som kvinne? Lyser av innlegget at noen har kommentert noe til deg. Ikke vet jeg. 
Men vi kvinne eldes ikke så bra vi heller. Får de forbanna linjene i ansiktet, hengepupper og hengende rumpe og mage også. Vi får isåfall linjene i ansiktet fortere enn menn. de forbanna kråketærne! Jeg kaller dem kvinnelinjene. Er 29 og ikke så lenge siden ei spurte hva jeg skal starte på på høyskolen og jeg sa jeg var 29 kunne hun ikke tro det. Men men.. kanskje bare på tull. Når 30 åra kommer får vi dette uttørkede 20-åring utseendet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada
1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Bitter for at du synes du eldes som kvinne? Lyser av innlegget at noen har kommentert noe til deg. Ikke vet jeg. 
Men vi kvinne eldes ikke så bra vi heller. Får de forbanna linjene i ansiktet, hengepupper og hengende rumpe og mage også. Vi får isåfall linjene i ansiktet fortere enn menn. de forbanna kråketærne! Jeg kaller dem kvinnelinjene. Er 29 og ikke så lenge siden ei spurte hva jeg skal starte på på høyskolen og jeg sa jeg var 29 kunne hun ikke tro det. Men men.. kanskje bare på tull. Når 30 åra kommer får vi dette uttørkede 20-åring utseendet

Jeg ser mye yngre ut. En random person på gata trodde jeg var 16år når jeg egentlig 26. Jeg ønsker ikke å være sammen med en dårlig mann med viker når jeg selv ser ut som alderen min. Menn på 28år burde ikke ha viker! Hvorfor eldes menn så jævlig fort? Er jo umulig å finne en man tenner på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Akkurat nå, Hjerneskada skrev:

Jeg ser mye yngre ut. En random person på gata trodde jeg var 16år når jeg egentlig 26. Jeg ønsker ikke å være sammen med en dårlig mann med viker når jeg selv ser ut som alderen min. Menn på 28år burde ikke ha viker! Hvorfor eldes menn så jævlig fort? Er jo umulig å finne en man tenner på. 

Rart hvordan alle kvinner på forum blir tatt for å være 16-18 når de er 25-40.... jaja. 
26 er ikke gammelt, ikke slik at det skal synes så mye. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada

Jeg hsrverken linjer i ansiktet, hengepupper eller hengende rumpe og forventer at en mann også ser like bra ut som meg. Ikke at jeg er så forbanna pen, men jeg ser i det minste ut som alderen min og ikke 50årliksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hjerneskada skrev:

Jeg ser mye yngre ut. En random person på gata trodde jeg var 16år når jeg egentlig 26. Jeg ønsker ikke å være sammen med en dårlig mann med viker når jeg selv ser ut som alderen min. Menn på 28år burde ikke ha viker! Hvorfor eldes menn så jævlig fort? Er jo umulig å finne en man tenner på. 

Jeg syns mange menn eldes med stil, må være noe på tinder da med de folkene som er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hjerneskada skrev:

Jeg hsrverken linjer i ansiktet, hengepupper eller hengende rumpe og forventer at en mann også ser like bra ut som meg. Ikke at jeg er så forbanna pen, men jeg ser i det minste ut som alderen min og ikke 50årliksom

Selvdigger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Rart hvordan alle kvinner på forum blir tatt for å være 16-18 når de er 25-40.... jaja. 
26 er ikke gammelt, ikke slik at det skal synes så mye. 
 

Ja det er rart, jeg syns ofte folk ser ut som alderen sin. Men jeg ble tatt for å være søsteren til sønnen min en gang, det var morsomt da. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hjerneskada skrev:

Jeg bare forteller sannheten. De fleste i 20åra har ikke hengepupper akkurat. 

Kan være hvis man har ammet noen barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjerneskada
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Kan være hvis man har ammet noen barn. 

Ja da ja. Men jeg har aldri hatt kjæreste før. Finner jo ingen som ser passelig ålreit ut. De er enten halvskalla, overvektig, stygg nese eller dårlig hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
4 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Jeg hsrverken linjer i ansiktet, hengepupper eller hengende rumpe og forventer at en mann også ser like bra ut som meg. Ikke at jeg er så forbanna pen, men jeg ser i det minste ut som alderen min og ikke 50årliksom

Hvis du tilfeldigvis blir med på et bilde snart du ikke vet du blir tatt bilde av kan du bli skuffet. I speilet ser vi ikke aldringsprosessen, men på bilder kan vi. Jeg er også slik som ser yngre ut. Jeg har møtt andre som også ser ut som de er 19 men så er de 25. Vi er en av de færreste der, men likevel så så jeg et bilde tatt av meg. Jeg ser jo at jeg har forandret meg siden 20. Smilelinjer under og ved siden av øynene, ser lettere når jeg tenker, får denne litt anstrengte pannen. Ikke at jeg rynker på pannen, men «tenkepannen» . Jeg har ikke linjer heller, men jeg har alltid passet veldig på å ikke rynke den. Men at jeg er stresset eller tennene er mer avslørende nå. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hjerneskada skrev:

Ja da ja. Men jeg har aldri hatt kjæreste før. Finner jo ingen som ser passelig ålreit ut. De er enten halvskalla, overvektig, stygg nese eller dårlig hud

Ok. Det virker som om mange får barn senere i dag enn før, men det er jo ikke noe galt i det. Du finner sikkert en du liker til slutt, og utseende er ikke alt. Hva vil du ha da? En paradise deltaker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Det virker som om mange får barn senere i dag enn før, men det er jo ikke noe galt i det. Du finner sikkert en du liker til slutt, og utseende er ikke alt. Hva vil du ha da? En paradise deltaker? 

🤢 Paradise deltakere?! Menn som er strøken, og vet det alt for godt!? Det er noe av det mest avtennende jeg ser. Det er noen kjekke der da, men for mye som tror de er en fryd for øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 90tallsbarn skrev:

🤢 Paradise deltakere?! Menn som er strøken, og vet det alt for godt!? Det er noe av det mest avtennende jeg ser. Det er noen kjekke der da, men for mye som tror de er en fryd for øyet.

Ja det er det jeg mener, det er ikke alltid de perfekte mennene er perfekte i hodet/sinnet. De elsker seg selv og er meget selvgode, er det noe å trakte etter? Det finnes mange menn med normalt og fint utseende som ikke er modeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Jeg ønsker ikke å være sammen med en dårlig mann med viker når jeg selv ser ut som alderen min.

T.o. - det er ingen sammenheng mellom viker og å være en dårlig mann. Jeg kjenner flere attraktive - og gode - menn som fikk tidlig viker. Det virker nokså overfladisk og umodent å legge så stor vekt på ytre trekk man ikke kan noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Ja da ja. Men jeg har aldri hatt kjæreste før. Finner jo ingen som ser passelig ålreit ut. De er enten halvskalla, overvektig, stygg nese eller dårlig hud

Selv er du et fruktfat?

Anonymkode: 6d9ad...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ekstra skrev:

T.o. - det er ingen sammenheng mellom viker og å være en dårlig mann. Jeg kjenner flere attraktive - og gode - menn som fikk tidlig viker. Det virker nokså overfladisk og umodent å legge så stor vekt på ytre trekk man ikke kan noe for.

Enig. Og det finnes da mange flotte menn med lite/ingenting hår. Det vesentligste når hårveksten begynner å skrante, er å få seg en kort og kledelig klipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...