Gå til innhold

4 uker til jul


 cilie

Anbefalte innlegg

Og jeg er der at jeg har lyst til å gi opp hele 2020, men vet jo at det ikke er noe lettere i 2021... Jeg har bare lyst til å tenne lys, kjøpe svibler, se på GMN og spise julegodteri... Så nå skal jeg ta med meg hjemmekontoret og gå en tur, selv om jeg ikke har lyst til det heller... 

For øvrig gøy å følge med på at de fleste av dere andre her lykkes så bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, cilie skrev:

Og jeg er der at jeg har lyst til å gi opp hele 2020, men vet jo at det ikke er noe lettere i 2021... Jeg har bare lyst til å tenne lys, kjøpe svibler, se på GMN og spise julegodteri... Så nå skal jeg ta med meg hjemmekontoret og gå en tur, selv om jeg ikke har lyst til det heller... 

For øvrig gøy å følge med på at de fleste av dere andre her lykkes så bra! 

Jeg er ikke med i "gruppa", men kan glede meg over å ha blitt litt strammere i kroppen i høst, antakelig mye på grunn av korona, faktisk. Blir rastløs av hjemmesittingen og trener og trimmer omtrent hver eneste kveld, før jeg langer ut i sofaen (ofte med et glass vin). Å daglig tenke på å skjerpe seg og evt. telle kalorier ligger ikke for meg - jeg får aldri mer lyst på å skeie ut enn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, cilie skrev:

Og jeg er der at jeg har lyst til å gi opp hele 2020, men vet jo at det ikke er noe lettere i 2021... Jeg har bare lyst til å tenne lys, kjøpe svibler, se på GMN og spise julegodteri... Så nå skal jeg ta med meg hjemmekontoret og gå en tur, selv om jeg ikke har lyst til det heller... 

For øvrig gøy å følge med på at de fleste av dere andre her lykkes så bra! 

Sist uke ble det lite fysisk aktivitet, drittværet har inntatt trønderhovedstaden og det fristet lite å gå ut. Og i helgen har jeg vært hos datra fra lørdag til søndag med tilhørende fråtsing - det hjalp ikke at lørdagens trøstelunsj ("måtte" ta en ekstravakt) ble en 5-pk lefseruller... Men jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ekstra skrev:

Jeg er ikke med i "gruppa", men kan glede meg over å ha blitt litt strammere i kroppen i høst, antakelig mye på grunn av korona, faktisk. Blir rastløs av hjemmesittingen og trener og trimmer omtrent hver eneste kveld, før jeg langer ut i sofaen (ofte med et glass vin). Å daglig tenke på å skjerpe seg og evt. telle kalorier ligger ikke for meg - jeg får aldri mer lyst på å skeie ut enn da...

Høres ut som du har funnet din oppskrift👌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Sist uke ble det lite fysisk aktivitet, drittværet har inntatt trønderhovedstaden og det fristet lite å gå ut. Og i helgen har jeg vært hos datra fra lørdag til søndag med tilhørende fråtsing - det hjalp ikke at lørdagens trøstelunsj ("måtte" ta en ekstravakt) ble en 5-pk lefseruller... Men jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv. ;) 

Den 5-pk med lefser, dog i trekant-form, har jeg gått på mange ganger gitt... Skal bare ha 1, nei 2, nei 3... f*^k it - tar alle... 
 

Ny uke, nye muligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger og vaker rundt samme vekta +/- 500 gram hele tiden. Syklet til jobb 2 ganger forrige uke, gikk kveldstur 1,5 time med ei venninne en kveld, og gikk 1,5 times tur med mannen i går. Ikke akkurat trening, men det er godt å bevege seg. Denne uka blir det nesten bare hjemmekontor, så da blir det lite sykling.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny plan. Jeg liker de nye joggeskoene, ny løpejakke (i litt lenger versjon enn vanlig😅) og nye AirPods så godt at jeg ikke skal gi opp ennå, men om ikke annet prøve å trene/gå så mye som mulig. Om ikke annet for psyken. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg ligger og vaker rundt samme vekta +/- 500 gram hele tiden. Syklet til jobb 2 ganger forrige uke, gikk kveldstur 1,5 time med ei venninne en kveld, og gikk 1,5 times tur med mannen i går. Ikke akkurat trening, men det er godt å bevege seg. Denne uka blir det nesten bare hjemmekontor, så da blir det lite sykling.

 

Jeg synes det høres ut som du lever «velbalansert» og egentlig bare bør fokusere på å holde på det. Det samme m @Lillemus og flere andre. Det er jo det aller beste, og ikke slike «raptusser» som her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...