Gå til innhold

Sovepose til vinterbruk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 timer siden, påskelilje skrev:

Er det noen som vet om noen gode vintersoveposer som er på tilbud nå? 

Om vinteren skal man ligge inne i sengen sin, under ulldyna og med varmeflaske ved føttene. Ikke ute i snøen med sovepose og fryse på seg lausunger!

Mannen mumler stadig om at til vinteren skal vi lage snøhule på hytta og ligge der en natt. Jeg håper bare det blir lite snø i vinter.

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Om vinteren skal man ligge inne i sengen sin, under ulldyna og med varmeflaske ved føttene. Ikke ute i snøen med sovepose og fryse på seg lausunger!

Mannen mumler stadig om at til vinteren skal vi lage snøhule på hytta og ligge der en natt. Jeg håper bare det blir lite snø i vinter.

Haha 🙂 Det har alltid vært min drøm  - å overnatte i snøhule, men det blir vel aldri....

Alle tre ungene våre er glade i friluftsliv, og han eldste sover ute så ofte han kan, også om vinteren. Han har vel ennå ikke sovet i snøhule, men det kommer sikkert nå 🙂 Nå er det hun midterste, som går på folkehøyskole, som klager over kvaliteten på den gamle soveposen hun har- og jeg må gi henne rett i at hun ikke har noen vintersovepose akkurat...

Annonse

1 time siden, påskelilje skrev:

Haha 🙂 Det har alltid vært min drøm  - å overnatte i snøhule, men det blir vel aldri....

Alle tre ungene våre er glade i friluftsliv, og han eldste sover ute så ofte han kan, også om vinteren. Han har vel ennå ikke sovet i snøhule, men det kommer sikkert nå 🙂 Nå er det hun midterste, som går på folkehøyskole, som klager over kvaliteten på den gamle soveposen hun har- og jeg må gi henne rett i at hun ikke har noen vintersovepose akkurat...

Hei

jeg syns soveposer til -40 er svært dyre,

men jeg fant en kineser på Finn.no

som solgte soveposer , nye, de kostet 2000kr , og den holder oss varm selv om -30 grader, den er ekstremt bra. Tror den heter Mountain Equipment noe sånt, skal gå til -40.

den blir svært liten når pakket sammen og blir kjempestor når tas ut. Var litt skeptisk, men var over all forventning bra, nå brukt i 5 sesonger uten å miste effekt.

skal se om jeg finner hans annonse om du vil.

ellers ligger jo slike poser fra 8000kr og opp over. Jeg fryser svært lett, så derfor helt avhengig av å ha supersovepose vinterstid ute.

8 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei

jeg syns soveposer til -40 er svært dyre,

men jeg fant en kineser på Finn.no

som solgte soveposer , nye, de kostet 2000kr , og den holder oss varm selv om -30 grader, den er ekstremt bra. Tror den heter Mountain Equipment noe sånt, skal gå til -40.

den blir svært liten når pakket sammen og blir kjempestor når tas ut. Var litt skeptisk, men var over all forventning bra, nå brukt i 5 sesonger uten å miste effekt.

skal se om jeg finner hans annonse om du vil.

ellers ligger jo slike poser fra 8000kr og opp over. Jeg fryser svært lett, så derfor helt avhengig av å ha supersovepose vinterstid ute.

Ja, send meg gjerne den annonsen, enten her eller privat 🙂 Det er ikke aktuelt å betale mange tusen kroner, da må jeg heller finne noe brukt til henne. Men en ny til 2000 høres jo bra ut 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...