Gå til innhold

stråler ned blæra og må presse ut tisset. hva er dette?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morgenurin?

Midtstråle?

Litt blod kan like gjerne være en liten rift. Men siden du også har plager:

Du kan kontakte fastlegekontoret. Forklare symptomene. Spørre om du får komme med en urinprøve.

Skaff et rent urinprøveglass. Kan kjøpes på apoteket.

Du skal ta prøven første gang du tisser om morgenen. Først vaske som du hadde gjort.  Så tisse litt i do, så i glasset.

Om det går noe tid før du får levert glasset, sett det i kjøleskap.

Om du tar prøven selv: La glasset stå litt. Urinen skal være romtemperert. Du tar strimmelen i urinen og opp igjen. La den ligge flatt. Du venter litt før du ser på resultatet på strimmelen. Vanligvis 2 minutter for leucocytter og ett minutt for de andre.

Anonymkode: c07f7...aa5

jeg spurte om det gjorde noe at jeg hadde tisset før jeg tisset på labratoriet, og hun sa det går helt fint. jeg tisset litt i doet før jeg satte koppen under for å få tisset i koppen. og jeg tisset ganske mye. tisset var grumsete. det viste 1+.

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

24 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg spurte om det gjorde noe at jeg hadde tisset før jeg tisset på labratoriet, og hun sa det går helt fint. jeg tisset litt i doet før jeg satte koppen under for å få tisset i koppen. og jeg tisset ganske mye. tisset var grumsete. det viste 1+.

Men kommenterte de ikke noe på det? Jeg tok urinprøve i dag, den var helt klar og legen sa den var helt fint, på papiret sto det +1 på den.

43 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvis ikke de sa noe mer, er det nok i orden. Eller er du fremdeles plaget?

32 minutter siden, Lillemus skrev:

Men kommenterte de ikke noe på det? Jeg tok urinprøve i dag, den var helt klar og legen sa den var helt fint, på papiret sto det +1 på den.

de komenterte ikke noe på den. 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke de sa noe mer, er det nok i orden. Eller er du fremdeles plaget?

er plaget litt ennå. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...