Gå til innhold

1ste dørselger siden 12mars

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

nå nettopp fikk jeg første dørselger siden 12mars på døra. Det ble ikke noe salg. Men jeg skvatt himmelhøyt. Så stille det har vært.  Jeg håper vedkommende får seg en bedre jobb. Sikkert ikke mange som åpner døra nå, for fremmede. Hvor mange strømselskap finnes egentlig?

Lenge siden du har fått besøk av selger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458067-1ste-d%C3%B8rselger-siden-12mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Worrisome Plenty skrev:

nå nettopp fikk jeg første dørselger siden 12mars på døra. Det ble ikke noe salg. Men jeg skvatt himmelhøyt. Så stille det har vært.  Jeg håper vedkommende får seg en bedre jobb. Sikkert ikke mange som åpner døra nå, for fremmede. Hvor mange strømselskap finnes egentlig?

Lenge siden du har fått besøk av selger?

Her kommer det sjelden dørselgere. De som kommer, er stort sett Leger uten grenser, Røde Kors m.fl, men det har vel ikke vært noen siden i vinter. Jeg venter faktisk akkurat nå på at dørklokka skal kime, fordi jeg har kjøpt dopapir av det lokale håndballaget, og det skulle leveres klokka 21 😊 Men det regnes vel ikke som dørsalg 😁 

Worrisome Plenty

synes det er merkelig dette med strømavtalesalg, skulle jeg byttet hver gang jeg fikk selger på dør, eller ble stoppet på gata, måtte jeg ha byttet ca 30-50 ganger over årene siden strømsalg ble til ett fritt marked.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...