Gå til innhold

Uken som gikk


Gondor

Anbefalte innlegg

Gikk ikke en eneste tur og dermed har jeg droppet stretchingprogrammet også. Setter det på kontoen for opprettelig feil. I morgen, tirsdag, begynner jeg igjen. Er dere fornøyde med dere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Gondor skrev:

Gikk ikke en eneste tur og dermed har jeg droppet stretchingprogrammet også. Setter det på kontoen for opprettelig feil. I morgen, tirsdag, begynner jeg igjen. Er dere fornøyde med dere selv?

Greide å gå tre turer forrige uke, men bare på 40-45 min. Tempoet er heller ikke det raskeste, men nok til at jeg stort sett blir litt andpusten og litt svett. Må nok fortsatt si at jeg er i kategorien dårlig form, men drar jo også på 20-30 kg for mye da. Begynte uka bra med å gå en tur på 65 min, så jeg håper at jeg greier å følge opp den gode trenden den siste tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Greide å gå tre turer forrige uke, men bare på 40-45 min. Tempoet er heller ikke det raskeste, men nok til at jeg stort sett blir litt andpusten og litt svett. Må nok fortsatt si at jeg er i kategorien dårlig form, men drar jo også på 20-30 kg for mye da. Begynte uka bra med å gå en tur på 65 min, så jeg håper at jeg greier å følge opp den gode trenden den siste tiden. 

Da har du gjort en fin innsats. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder hodet så vidt over vannet med én joggetur lørdag. Jeg startet uken med en tur til å går, så jeg ligger i rute til å få en bedre uke nå. Klarer jeg to sånne turer per uke har jeg gjort det jeg skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...