Gå til innhold

Å kalle folk feit.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var snakk om nissene på låven, det ble jo tatt ut nå pga at en hvit person spilte svart. Tåpelig. Så sa min datter "Hadde du blitt krenket hvis noen spilte feit på film"? Hun har brukt ordet feit om meg mange ganger, og det går vel ikke akkurat an å spille feit? Bortsett fra han professoren da. 

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var snakk om nissene på låven, det ble jo tatt ut nå pga at en hvit person spilte svart. Tåpelig. Så sa min datter "Hadde du blitt krenket hvis noen spilte feit på film"? Hun har brukt ordet feit om meg mange ganger, og det går vel ikke akkurat an å spille feit? Bortsett fra han professoren da. 

Kan kle seg ut feit.

Anonymkode: 7de2c...636

Annonse

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg kjenner overvektige som ikke bryr seg. Har masse selvtillit, sier at de selv er ansvarlige for fedmen sin. 
Andre ser ut til å plages, isåfall når de skriver på nett. Får ikke oppmerksomhet hos menn, klær vises bare på tynne osv.. 

Diskriminering vil alltid være.

2 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg kjenner overvektige som ikke bryr seg. Har masse selvtillit, sier at de selv er ansvarlige for fedmen sin. 
Andre ser ut til å plages, isåfall når de skriver på nett. Får ikke oppmerksomhet hos menn, klær vises bare på tynne osv.. 

Diskriminering vil alltid være.

Ok. Det er nok overvektige som tilsynelatende har det bra og trives med det, men innerst inne tror jeg ikke det. Tror ikke noen ønsker å være overvektige. Og det finnes overvektige modeller, det har jeg sett flere ganger for både undertøy og klær. Og det finnes menn som bryr seg om overvektige damer. 

UtakknemligDiva
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er nok overvektige som tilsynelatende har det bra og trives med det, men innerst inne tror jeg ikke det. Tror ikke noen ønsker å være overvektige. Og det finnes overvektige modeller, det har jeg sett flere ganger for både undertøy og klær. Og det finnes menn som bryr seg om overvektige damer. 

Ja jeg ser jo overvektige med kjærester. 

Overvektige modeller er bare for å vise hvordan klær vil være på de overvektige. 

Men den overvektige kroppen får ikke beundring. Men når rasismefokuset er ferdig, blir nok dette det nye. Da er det de overvektige som skal fremmes.. ser man er tynn/slank modell på en plakat, i en reklame...da starter hylekoret skal du se. 

7 minutter siden, cilie skrev:

Helt uenig i at den serien fjernes. Det får være grenser på hvor krenket vi skal være i dag. 

Hvis du går på instagramkontoen til «rasisme i Norge» og ser på kommentarene der, så er du en av disse som «blir krenka av at andre er krenka» 😛 er enig med deg at alt er et hysteri. 

Når det kommer til begge tingene jeg skriver her nå, så føler jeg at folk vil ikke innse realiteten. Isåfall skal man ikke si den høyt, en bør ikke si det man selv synes høyt. Nemlig at overvektige kropper er ikke like attraktivt, og at denne rasismegreia er overdrevet. 

jeg bruker ordet «overvektig» i stedet for «feit» ja. Siste høres så skjellsordaktig ut. Jeg går ikke rundt og ser på hvor stor jeg synes noen er, folk er mer enn sin vekt. 

Endret av 90tallsbarn
5 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja jeg ser jo overvektige med kjærester. 

Overvektige modeller er bare for å vise hvordan klær vil være på de overvektige. 

Men den overvektige kroppen får ikke beundring. Men når rasismefokuset er ferdig, blir nok dette det nye. Da er det de overvektige som skal fremmes.. ser man er tynn/slank modell på en plakat, i en reklame...da starter hylekoret skal du se. 

Dette blir for dumt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...