Gå til innhold

Hvordan klare å leve med at man er for talentløs til å føle noen tilhørighet?!! Ja, jeg sitter igjen og hater meg selv

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Skal jeg elske meg selv, like meg selv så er det like teit som å sitte i sin egen rosa verden. Jeg innser jo at jeg er født med en hjerneskade. Piss asperger. Lavstatus diagnose. Man blir sånn dærre nav person som staten må betalr for. Og moren min har slitt seg gjennom tidenes mest bortkastede svangerskap. Gratulerer... du fikk et assburger barn. 

Jeg er alltid den som ender opp alene og valgt bort. Hele jævla livet. Grunnen til at jeg sint nå er fordi jeg fikk en melding av noen jeg har ønsket å få det fra lenge (nei ikke noe kjærlighetsgreier). Men så var meldingen til feil!! Hvor upopulær kan man føle seg egentlig? Jeg er bare ikke den folk oppsøker, vil være med osv. Jeg er mer den som får mye interesse, men så ser de at jeg har asperger og heller løper. 

Jeg har også et talent jeg ikke setter pris på, nemlig maling og kunst. Synes det er kjedelig. Og det er et kjedelig talent. Men selvfølgelig det jeg har. Jeg kræsjer helt med det jeg liker!! Og det er så mange rundt meg nå som begynner å få barn og alt det der. Jeg lever som om jeg er 14. Vet ikke hva jeg vil, eier ingenting osv. Men dette måtte vel skje med asperger. Intet unntak ;) så var det kjæreste greia da. Jeg liker fremdeles tyrkeren, og lar meg beundre bilder i minste. Det er nok det nærmeste jeg kan komme en jeg er tiltrukket av. Men når jeg forelsekr meg i menn så kjennes de alltid som voksne for meg. Jeg er bare et tåpelig barn ved siden av. Finnes menn som er mer som meg, men disse er dessverre for gutteaktige og forsiktge.. 

Og asperger faenskapet blir jo aldri borte heller. Og jeg er nok rar uansett hva jeg gjør. 

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Får ikke sove igjen. Asperger dritten som jeg er. Fortjener ikke leve. Er jo en grunn til at jeg er evig feil. Svak som blir hindret av andre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...