Gå til innhold

Ikke meningen at jeg skal bli glad da?? De fleste hadde blitt glade!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Fikk en melding nå fra en arbeidsgiver at jeg var kandidat for intervju! Søkte i november da jeg var helt klar for å begynne med noe annet enn å gå slik jeg nå gjør. Ville starte fort som mulig. Men pandemien sørger for nedstenging og jeg har ikke hatt forhåpninger. Så jeg har blitt forberedt på å bli her jeg er en stund til.

Så fikk jeg en melding de fleste ville blitt glade for. Jeg er nesten trist. Saken er den, at jeg har ikke lagt fra meg det jeg holdt på med. Det er det jeg håpet på jeg skulle høre fra etterpå. Det er det jeg definerer meg som, det jeg hadde følt inni sjela at jeg skulle. Saken er at det noen ting her i livet er vanskelig å kombinere. 
Jeg mistet tilhørigheten. Nå gjør jeg alt andre med halv glede. 
Jeg ser at mamma også blir belastet. I tillegg noen andre som står meg nær, over å se på den manglende gleden min. De sier de synes det er vondt å se på. Så føler jeg meg som en desto større belast.. 

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
1 minutt siden, Sol1973 skrev:

Så flott du skal på intervju. 

Saken er at jeg blir egentlig lei meg.. jeg søker jo jobber fordi jeg får en følelse av å gjøre noe fornuftig og tror ikke jeg blir kontaktet. Merker jeg har egentlig ikke lyst.

Det er lett å føle slikt og tenke negative tanker. Samme gjør, tenker alltid det verste. Men det gjelder å tenke på det positive.

Forbered deg til intervjuet med å trene litt på spørsmål og svar. Så går det bra.

UtakknemligDiva
20 minutter siden, Sol1973 skrev:

Det er lett å føle slikt og tenke negative tanker. Samme gjør, tenker alltid det verste. Men det gjelder å tenke på det positive.

Forbered deg til intervjuet med å trene litt på spørsmål og svar. Så går det bra.

Hmm? Er ikke redd for at det ikke går bra.. jeg vil innerst inne ikke ha jobben på en måte. Ser på den som midlertidig. 😕 

Jeg har for lengst sluttet å lese trådene dine.  Når jeg ser nicket ditt så hopper jeg over.  Jeg forstår ikke hvorfor du pøser på hele tiden med triste tanker.  Jeg har ingenting å bidra med for å gjøre livet lettere for deg.

Det hadde vært fint hvis du kunne vært fornøyd med å få jobb.  Egentlig helt merkelig hvis du ikke er det.

Anonymkode: 945e8...951

Annonse

UtakknemligDiva
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for lengst sluttet å lese trådene dine.  Når jeg ser nicket ditt så hopper jeg over.  Jeg forstår ikke hvorfor du pøser på hele tiden med triste tanker.  Jeg har ingenting å bidra med for å gjøre livet lettere for deg.

Det hadde vært fint hvis du kunne vært fornøyd med å få jobb.  Egentlig helt merkelig hvis du ikke er det.

Anonymkode: 945e8...951

Jammen jeg vil egentlig noe annet. Det var aspergersen som ødela det!! Det er ikke noe galt med jobben jeg kanskje får, men likevel. Aspergersen ødela det jeg ville. Det kjennes som det egentlig er over, men at ikke jeg vil innse det. Derfor den lave motivasjonen for alt jeg får.. jeg er hele tiden hun som ender opp som den som ikke ble kjent med noen og bare glemt. Men sosiale utfordringer er handicapet til søppelhjernen vår. 

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Jammen jeg vil egentlig noe annet. Det var aspergersen som ødela det!! Det er ikke noe galt med jobben jeg kanskje får, men likevel. Aspergersen ødela det jeg ville. Det kjennes som det egentlig er over, men at ikke jeg vil innse det. Derfor den lave motivasjonen for alt jeg får.. jeg er hele tiden hun som ender opp som den som ikke ble kjent med noen og bare glemt. Men sosiale utfordringer er handicapet til søppelhjernen vår. 

Hvilken jobb er det du ønsker? (mener selvsagt ikek konkret sted, men hva handler det om) 

Anonymkode: df446...ec9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...