Gå til innhold

Hva er din favorittfølelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra orgasme?

Min er når søvnen begynner å ta, du vet du sovner. Det er herlig det. Elsker å sove, søvn er en kur for mye vondter.

Anonymkode: 36dd6...b76

Jeg følger deg på at å sovne er deilig. Ellers vil jeg si glede. 

Synes også det er veldig godt når jeg merker at jeg har funnet ro og at det er like før jeg sovner. Da får jeg pause fra det vonde. 

Glede er deilig det også, men det har jeg ikke så mye av for tiden. Så det er mest en følelse jeg savner. 

UtakknemligDiva

Dopamin tror jeg. Når du får en ny jobb du hadde veldig lyst på, Du kanskje får en beskjed at du har vunnet 1 mill eller noe. 

Søvn er bare for å ikke føle seg rævva dagen etter. Et biologisk behov. Å sove er egentlig kjedelig. 

Annonse

Vet ikke helt, men de siste minuttene på jobb før en ferie, når jeg har bestemt meg for å avslutte og bare skal rydde litt, kommer ganske høyt opp på lista. Den tilsvarende følelsen på en fredag er ikke så verst den heller.

Siden det handler så mye om soving i denne tråden: Når jeg i halvsøvne og mørke løfter hodet for å se på de lysende tallene på digitalklokka og registrerer at det fortsatt er ganske lenge til jeg må stå opp. 

Jeg elsker å være ute i naturen, og få følelser kommer over godt skiføre, deilig vær og vakker natur (og helst også følelse av god form ;) ) - et skikkelig kinderegg! :) . Siden vi er inne på søvn - å slumre litt på sofaen etter en lang tur er også ganske deilig ;)  

Jeg hadde tenkt å si "når jeg tenker på mannen min og det fremdeles kiler i magen, etter 15 år sammen" - men akkurat nå har jeg mer lyst til å si "når jeg kommer ut på trappa her jeg bor og 3 havørner leker seg i lufta utenfor!" Det hendte meg for en drøy halvtime siden og jeg har fremdeles hjertebank og gåsehud! De fløy rundt, svevde på luftstrømmene, nært hverandre - så med mer avstand, jeg hørte sangen fra den ene og så forsvant de over en ås. En fantastisk opplevelse! ❤️ 

Annonse

39 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg hadde tenkt å si "når jeg tenker på mannen min og det fremdeles kiler i magen, etter 15 år sammen" - men akkurat nå har jeg mer lyst til å si "når jeg kommer ut på trappa her jeg bor og 3 havørner leker seg i lufta utenfor!" Det hendte meg for en drøy halvtime siden og jeg har fremdeles hjertebank og gåsehud! De fløy rundt, svevde på luftstrømmene, nært hverandre - så med mer avstand, jeg hørte sangen fra den ene og så forsvant de over en ås. En fantastisk opplevelse! ❤️ 

Det skjønner jeg!

Elsker følelsen jeg får når jeg er med gode venner og vi ler og skravler i ett sett og har det superkoselig sammen! Tryggheten og vissheten om at vi alle liker hverandre og trives i lag! Ingen sosialangst eller annen angst, bare 100% trygg på at jeg er likt :)

Anonymkode: 009c8...f64

Nicklusheletida
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Og i dag fikk jeg en skikkelig god følelse, når jeg begynte å tenke på hvor bra det går med alle 3 « ungene ». Alle jobber og står på. Det gjør meg glad. 

Jeg mener 4 « unger» . Jeg har en stesønn også. Må ikke glemme han. 

Nicklusheletida
3 timer siden, Ekstra skrev:

Jeg elsker å være ute i naturen, og få følelser kommer over godt skiføre, deilig vær og vakker natur (og helst også følelse av god form ;) ) - et skikkelig kinderegg! :) . Siden vi er inne på søvn - å slumre litt på sofaen etter en lang tur er også ganske deilig ;)  

Ser nå at vi har svsr ganske likt. Vi er ikke så ulike vi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...