Gå til innhold

Koronahotellet føles som en folkehøyskole?

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/vestland/silje-_22_-om-oppholdet-pa-_koronahotellet__-_-foltes-som-jeg-var-pa-folkehogskole-1.15267419?fbclid=IwAR0MwedyHi44hbJeIs7X5qQKpv0ctR-9LhgCQCfXR6rHiN0h3fkvJVN71PE

Det virker som om en del ikke blir så syke. Men kan det finnes flere varianter av viruset? Hvis så er så er det rart at de kan være sosiale sammen. 

Anonymkode: 802a0...ec3

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.nrk.no/vestland/silje-_22_-om-oppholdet-pa-_koronahotellet__-_-foltes-som-jeg-var-pa-folkehogskole-1.15267419?fbclid=IwAR0MwedyHi44hbJeIs7X5qQKpv0ctR-9LhgCQCfXR6rHiN0h3fkvJVN71PE

Det virker som om en del ikke blir så syke. Men kan det finnes flere varianter av viruset? Hvis så er så er det rart at de kan være sosiale sammen. 

Er det greit for deg å få korona fordi du vet at en god del ikke blir så veldig syke? Andre blir kjempesyke og noen (også unge jeg kjenner til) er plaget i månedsvis.

Og legger til: De som bor på koronahotellet kan omgås hverandre mens de er der uten risiko for å smitte hverandre, nettopp fordi de alle allerede ER smittet.

Jeg skjønner godt at det kan føles befriende, når man først har blitt så uheldig å ha blitt smittet, men samtidig så heldige at de ikke trenger sykehusinnleggelse. De kommer fra et liv på utsiden der man lever med koronarestriksjoner og begrensninger på ens sosiale liv og muligheter til fysisk kontakt. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er så mye snakk om ulike versjoner av viruset, men blant at folk har forskjellig immunforsvar. Det har kanskje noe å si hvor mye smittestoff man får i seg også. 

Unge folk blir ikke like syke som eldre.

2 timer siden, Grendel skrev:

Jeg tror ikke det er så mye snakk om ulike versjoner av viruset, men blant at folk har forskjellig immunforsvar. Det har kanskje noe å si hvor mye smittestoff man får i seg også. 

Unge folk blir ikke like syke som eldre.

Hørt at det er stor forskjell på hvor syke folk blir. Mange unge merker det knappt har jeg hørt. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...