Gå til innhold

Føler meg jo takknemlig.

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med mannen min i 29 år, vi har hatt oppturer og nedturer...det har vel alle. Er i hvert fall glad for at vi er sammen, og har innsett at det er mange måter å vise at man er glad i hverandre på med årene. Vi har grodd fast sammen tror jeg, det blir sikkert oss til vi dør. Jeg har ingen forventninger om at han skal forandre seg men er glad i han som han er ❤️ Noen vil si vi har et rart forhold, men et forhold det har vi og jeg er glad i han. 

Er du glad du har en partner? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458291-f%C3%B8ler-meg-jo-takknemlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har vært sammen med mannen min i 29 år, vi har hatt oppturer og nedturer...det har vel alle. Er i hvert fall glad for at vi er sammen, og har innsett at det er mange måter å vise at man er glad i hverandre på med årene. Vi har grodd fast sammen tror jeg, det blir sikkert oss til vi dør. Jeg har ingen forventninger om at han skal forandre seg men er glad i han som han er ❤️ Noen vil si vi har et rart forhold, men et forhold det har vi og jeg er glad i han. 

Er du glad du har en partner? 

Synes dette var så fint skrevet. Det er mange "rare" forhold i denne verden, og det er bare fint. 

Anonymkode: 779e9...063

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dette var så fint skrevet. Det er mange "rare" forhold i denne verden, og det er bare fint. 

Anonymkode: 779e9...063

Takk ❤️ Ja det finnes nok mange rare forhold som fungerer helt greit, det viktigste er at man er glad i hverandre :) 

1 minutt siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg har ikke partner. Men kunne jeg velge ville jeg heller hatt ett livslangt forhold enn 25 kjærester og elskerinner på tilmålt tid. Forelskelse er godt det, men det blir også mye drama.

Enig. Jeg er fornøyd med den ene jeg har hatt ❤️ 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...