Gå til innhold

lukter "oldermor" av soverommet mitt..?

Anbefalte innlegg

• Blomsterfluen endret tittelen til lukter "oldermor" av soverommet mitt..?

Fortsetter under...

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

hva kan være grunn til at det lukter som min avdødes oldermor og farmorstue når de hadde bakt julevafler på soverommet mitt? kan det være tegn på diabetes? 

Kan være tegn på dårlig luft eller 8,25,16,15.

Anonymkode: 05888...b62

12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

kan det være tegn på diabetes? 

Hvorfor i alle dager skulle det være det? 

Hvis du først skal bekymre deg over at du oppfatter lukt, noe det sannsynligvis ikke er noen som helst grunn til, er det vel hjernesvulst og ikke diabetes som bør komme øverst på lista. Men den typiske årsaken til at det lukter litt på et soverom, er jo bare at noen har sovet der og avgitt varme ++  Lukt kan også komme utenfra, det er mye juleaktig i lufta for tiden.

Normale sanseinntrykk er ikke sykdomstegn. Skift sengetøy og luft ut hvis det er noe plagsomt.

12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

hva kan være grunn til at det lukter som min avdødes oldermor og farmorstue når de hadde bakt julevafler på soverommet mitt? kan det være tegn på diabetes? 

Vaskemidlet som er brukt ved sengetøyvask, dårlig luftet og/eller dårlig rengjort?

Blomsterfluen
4 minutter siden, laban skrev:

Hvorfor i alle dager skulle det være det? 

Hvis du først skal bekymre deg over at du oppfatter lukt, noe det sannsynligvis ikke er noen som helst grunn til, er det vel hjernesvulst og ikke diabetes som bør komme øverst på lista. Men den typiske årsaken til at det lukter litt på et soverom, er jo bare at noen har sovet der og avgitt varme ++  Lukt kan også komme utenfra, det er mye juleaktig i lufta for tiden.

Normale sanseinntrykk er ikke sykdomstegn. Skift sengetøy og luft ut hvis det er noe plagsomt.

det er ikke bekymring, det var bare noe jeg lurte på. oldermor hadde diabetes. 

Endret av Blomsterfluen

Annonse

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

det er ikke bekymring, det var bare noe jeg lurte på. oldermor hadde diabetes. 

Det kan visst forekomme unaturlig lukt av utåndet pust hos diabetikere. Men da snakker vi ikke om vafler, men aceton ("neglelakkfjerner"). I slike tilfeller merker nok omgivelsene det lenge før lukten kan registreres i et åpent rom. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...