Gå til innhold

Tydelige selvmordstanker i dag. Og hvorfor er noen av oss så sosialt lite flinke?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg blir enda mer overbevist at jeg kommer til å gjøre det. Jeg føler meg helt alene. Mamma er liksom den eneste som hele tiden er der men henne må jeg klare meg uten en gang. Ingen andre. En bror som er så introvert at det nesten ikke går an, den andre broren er etter samfunnets forventninger og han er nok bekymret. 
Jeg føler meg forlatt. Ubetydelig. 
Jeg holdt på å klarer livet men jeg havnet liksom på plassen min igjen. Alltid vært en av de dårlige. Det er umulig å komme seg fra. Jeg klarer heller ikke vise noen følelser til noen mann jeg liker og jeg opplever nesten aldri å like noen på ordentlig. Tror egentlig menn tror jeg er overlegen bitch. Jeg føler heller ikke jeg lærer lett nå. Jeg har ingen motivasjon. Er jeg så jævla fattig på dopamin naturlig? Hvordan skal det bli når jeg blir gammel? 
Kommer jeg noen gang til å bli el glad person? Hater meg liksom meg selv sånn. Jeg gjør ingenting spennende! Og alt straffer seg. Ingen Aduvanz i dag for å se om uroen forsvant, og det gjorde den men jeg har liksom vært så sliten

jeg må ha helt uvanlige følelser. Jeg skammer meg. Jeg var hjemme i 2016. Men likevel var det så langt unna. Jeg fikk ikke lov å føle det jeg følte. Jeg fikk ikke lov å vise følelser for mannen jeg likte. Jeg visste ikke hvordan gjøre det, derfor er jeg ikke over det. Jeg kommer da aldri til å klare å vise til noen jeg virkelig liker. 

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så leit at du har det så vondt :(  Er du i behandling? Bruker du medisiner? 

Anonymkode: 25650...257

Medisiner ja, men i dag tok jeg de ikke. De er ikke mot depresjon, men mot ADD. Men de har ikke gjort konsentrasjonsevnen min bedre. Bare humøret bedre og mer energi. Kanskje feil? Jeg bare har fått en uro av det. 

spiser sunt og trener og. Men har godtatt meg å ikke trene så jævla mye tvang. 

Men jeg gleder meg ikke til noe. Jobbintervjuet? Nei.. demotivert. 
Men hva er alternativet? Gå slik jeg gjør nå. Hvor sunt er det? Bare være hjemme. Er det ikke litt trygt? Hvor er kjæresten? De jeg hører til med. Jeg gjør bare masse dumt. 

46 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg fikk ikke lov å føle det jeg følte. Jeg fikk ikke lov å vise følelser for mannen jeg likte. 

Hvem var det som nektet deg dette?

Anonymkode: 963bc...c82

Mange liker deg mye bedre enn du liker deg selv. Det er helt sikkert, men du verken ser det eller tror det. Du kommer ut av dette. Vi er alle hele tiden i faser i livet. Akkurat nå er du i en tung fase. Men det blir bedre. Helt sikkert.

Anonymkode: 1b3f2...d04

UtakknemligDiva
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange liker deg mye bedre enn du liker deg selv. Det er helt sikkert, men du verken ser det eller tror det. Du kommer ut av dette. Vi er alle hele tiden i faser i livet. Akkurat nå er du i en tung fase. Men det blir bedre. Helt sikkert.

Anonymkode: 1b3f2...d04

I dag har jeg tatt pilla mi, er mye bedre. Men i går var jeg innmari trett, sulten og dårlig humør. Det kan jo være at jeg har stått op veldig tidlig de siste dagene, er B menneske. Har nå stått opp 7-9 i alle dager! I 2 uker!! Men må si at er det faktisk Aduvanzen som holder meg våken, er virkelig amfetamin et sterkt stoff! 

Jeg vet ikke hva jeg merket i går. Om det var en form for abstinens eller kanskje jeg bare merket hvor dårlig jeg faktisk er uten medisiner? 

Ja, vi får tro andre liker meg bedre enn meg selv. Men hvorfor disse negative tankene til meg selv? 

Annonse

Akkurat nå, 90tallsbarn skrev:

I dag har jeg tatt pilla mi, er mye bedre. Men i går var jeg innmari trett, sulten og dårlig humør. Det kan jo være at jeg har stått op veldig tidlig de siste dagene, er B menneske. Har nå stått opp 7-9 i alle dager! I 2 uker!! Men må si at er det faktisk Aduvanzen som holder meg våken, er virkelig amfetamin et sterkt stoff! 

Jeg vet ikke hva jeg merket i går. Om det var en form for abstinens eller kanskje jeg bare merket hvor dårlig jeg faktisk er uten medisiner? 

Ja, vi får tro andre liker meg bedre enn meg selv. Men hvorfor disse negative tankene til meg selv? 

Har du ADHD i tillegg til AS?

Anonymkode: c541d...54d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...