Gå til innhold

Har du selv slettet noen på fb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Fordi jeg trodde en utenlandsk kontakt ville skrive i et språk jeg forsto, og jeg tok feil. 2. Fordi vedkommende la ut alt han/hun gjorde: Butikkbesøk, hva vedkommende laget til middag, at vedkommende hadde gått tur osv. 3. En fordi det viste seg å være et ukritisk fan av Trump. 4. En som stort sett la ut ferdiglagede greier om "livsvisdom".

10 minutter siden, kupton skrev:

1. Fordi jeg trodde en utenlandsk kontakt ville skrive i et språk jeg forsto, og jeg tok feil. 2. Fordi vedkommende la ut alt han/hun gjorde: Butikkbesøk, hva vedkommende laget til middag, at vedkommende hadde gått tur osv. 3. En fordi det viste seg å være et ukritisk fan av Trump. 4. En som stort sett la ut ferdiglagede greier om "livsvisdom".

Når det gjelder punkt 2 og 4 har jeg gått innstillinger og sørget for at jeg ikke får oppdateringer fra disse i feeden. 

Annonse

3 timer siden, kupton skrev:

Her ser du hvorfor det er lurt å skrive slike ting! ;)

Anonymkode: 84739...062

Ja, jeg har slettet, men ikke så mange. Det er noen som jeg by accident har sendt venneforespørsel til ("pølsefingre" eller misforståelse hvem de er), og så har vedkommende overraskende takket ja. Da har det hendt jeg har defriendet i det stille senere. Og så har jeg i min single periode lagt til noen jeg har har hatt kontakt med i et tidlig date-satdium, men defriendet når det ikke ble noe av. 

Der har blitt noen i løpet av 13 år. Hvis de går bananas på ett eller noen temaer. Eller jeg snakket med dem i fem minutter for 10 år siden. Men det er lenge siden jeg slettet eller aktivt la til noen som venner. Jeg er lite aktiv der nå, legger ut nesten ingenting og bryr meg ikke lengre om det er nære eller fjerne på min venneliste. 

Nei, men har unngått å svare på venneforespørsmål, pga måten vi har møtt hverandre på, den relasjonen, som jeg synes ikke passer til å være facebookvenner.

Og jeg har lagt inn på hvem som kan se innlegg : Venner unntatt ... Bare fordi det er noen jeg ikke vil skal se noe av det jeg legger ut, og heller ikke vil slette vedkommende, for ikke å lage dårlig stemning mellom oss, det betyr noe for noen mye mer sårbare enn oss.

Annonse

På 10.12.2020 den 12.47, Ekstra skrev:

Kan ikke huske å ha slettet noen. Litt glad jeg ikke er yngre/singel/dater og må forholde meg til stadig nye dater og ekser på Facebook 😛 

Jeg slettet noen som jeg forsøkte å bli kjent med i datingperioden tidligere. 

Skal ellers mye til for at jeg sletter noen. 

Anonymkode: b9b3e...a36

4 timer siden, Sol1973 skrev:

Jeg har slutte å bruke fb. Det er så mange som legger ut bilder av perfekte liv, mens jeg selv ikke har det. Ble bare deprimert av å følge med på fb. Slettet derfor alt

Tror de legger det ut fordi de vil late som om de har det perfekte liv. Men mest sannsynlig så har de ikke det. 

Anonymkode: b9b3e...a36

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...