Gå til innhold

Kan noen her svare, hvorfor tror noen at fjellturer er alt folk trenger mot psykisk sykdom?

Anbefalte innlegg

Det ER folk som mener at vi ikke skal ta noen medisiner. Livet mitt er bedre på det jeg bruker enn uten noe i det hele tatt. Men det er alltid disse som må skal komme med sitt, om hvor mye vi ødelegger oss selv, legene ødelegger oss osv. «Forandre kostholdet ditt» «gå turer i fjellet» de vet ikke ingenting om mitt kosthold! Og å gå i fjell er på absolutt ingen måte min mening med livet altså.. 

Anonymkode: 5b969...725

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
34 minutter siden, kupton skrev:

Det vil dessverre alltid være noen som ikke klarer å skille mellom verden slik vi ønsker den skal være, og verden slik den virkelig er.

Hvem er «noen» i dette tilfellet?

7 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Hvem er «noen» i dette tilfellet?

Bl a de som TS nevner først i sitt innlegg. 

« Noen» andre vil mene at vi har et eget parti for disse her i landet. 

Annonse

UtakknemligDiva
1 minutt siden, kupton skrev:

Bl a de som TS nevner først i sitt innlegg. 

« Noen» andre vil mene at vi har et eget parti for disse her i landet. 

Så du har også tenkt over at det er mange som mener fjellturer og gulrot (sunn mat) som niste er løsningen?

7 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Så du har også tenkt over at det er mange som mener fjellturer og gulrot (sunn mat) som niste er løsningen?

Ja, jeg har bla opplevd at far til en av de sykeste pasienter jeg har hatt, mente at multeplukking var eneste riktige behandling. 

UtakknemligDiva
5 minutter siden, Sol1973 skrev:

Henger tilbake fra gammelt av, da frisk luft skulle gjøre seg frisk. Det skulle kurere alt. 

Men vi er i 2020. Det kan være folk ned til 30-årene som sier det der, men sjelden noen i 20-årene. Oftest 35+

6 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Men vi er i 2020. Det kan være folk ned til 30-årene som sier det der, men sjelden noen i 20-årene. Oftest 35+

Jeg gidder da ikke kjøre 5 timer for å komme til fjells.

Anonymkode: 0806f...63f

UtakknemligDiva
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder da ikke kjøre 5 timer for å komme til fjells.

Anonymkode: 0806f...63f

Nei jeg forstår det. Men de mener jo også at vi ikke er skapt for å bo i by med bare asfalt og materialisme. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...