AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Gjerne vær uenig, men jeg irriterer meg over at vi er så svake, mange av oss. Virker som vi får traumer av nesten ingenting, så må vi bruke faktisk nesten resten av livet å fikse oss. Kanskje blir vi aldri bra heller. Når jeg ser på utseende mitt og kjenner på helsa så kan jeg egentlig bare gjøre det jeg vil, for fordi er fortid. Men selvtilliten er dårlig enda. Jeg har mange trekk jeg har ønsket å bli kvitt hele livet og det er sjenanse, sosial usikkerhet (blandt ukjente/mindre nære), lærer ikke så lett nye ting, osv. Altså jeg har ikke den selvsikkerheten, men slik henger vel gjerne igjen i mange år? Du lærer at du ikke var noe verdt, er dårligere enn andre osv. Men det er underbevisstheten. Du kan føle at du er ferdig med et problem, men underbevisstheten husker det vonde. Hvorfor må vi fungere slik? Anonymkode: a0b38...286 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458344-hvorfor-er-vi-s%C3%A5-svake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.