Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på dol?

Anbefalte innlegg

1. Hvor ofte er du bare innom og sjekker om det er noe nytt, enten på overskrifter/tema, eller i tråder du følger med på? 

2. Hvor ofte er du faktisk innlogget pr dag og skriver noe? 

3. Hvor ofte starter du egne tråder?

Her er mine svar: 1. Minst 10 ganger, 2. Avhengig av om jeg er med i en samtale eller ikke. 3. Kanskje et par ganger i uka. 

Anonymkode: ae39d...d70

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458355-hvor-mye-tid-bruker-du-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Hvor ofte er du bare innom og sjekker om det er noe nytt, enten på overskrifter/tema, eller i tråder du følger med på? 

2. Hvor ofte er du faktisk innlogget pr dag og skriver noe? 

3. Hvor ofte starter du egne tråder?

Her er mine svar: 1. Minst 10 ganger, 2. Avhengig av om jeg er med i en samtale eller ikke. 3. Kanskje et par ganger i uka. 

Anonymkode: ae39d...d70

Altfor ofte gjør jeg det

Nicklusheletida

Det er første ganen jeg er innom i dag. Eller siden klokka er over 24.00, blir det mer riktig å si at jeg ikke var innom i det hele tatt i går. 

Jeg er ikke så ofte innom her lenger. Kanskje i snitt en gang om dagen. Mer hvis jeg har engasjert meg i en tråd.

Annonse

Det varierer. Tidligere har jeg vært veldig aktiv. Nærmest avhengig av forumet. Startet kanskje et par tråder i måneden eller noe sånt. I det siste har jeg vært mindre aktiv. Kan gå noen dager i mellom hver gang jeg er innom eller skriver noe. I dag har jeg vært sånn passe aktiv. Har ikke noen spesifikke tall på det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...